Dan klopt de test dus bij voorbaat al.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:20 schreef Superman11 het volgende:
dacht laat ik eens een iq test doen, dus ik zoeken op google 'iqtest' klik er een aan
dus ik ben zo lekker bezig, en na 24 vragen afgerond te hebben ben ik reuze benieuwd naar mijn uitslag
dus ik klik zo verder, staat er opeens dit op mijn scherm :
'' SMS nu AJA naar XXXX voor u IQ score ''
wtf
Klacht : http://www.nationale-iq-test.nl/
ik heb dan ook gewoon een emailtje verzonden dat mijn sms niet werkt![]()
waar baseer jij dat opquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan klopt de test dus bij voorbaat al.
Uw IQ is <70.
Slimme mensen doen geen IQ test.quote:
tuurlijk jongenquote:
Slimme mensen vervelen zich niet. Als ze niets te doen hebben lossen ze het theorema van Fermat op.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:34 schreef Superman11 het volgende:
[..]
tuurlijk jongen![]()
en wat nou als meneer de slimmerik zich verveelt en voor de grap een iqtest gaat doen om zijn intelligentie nogmaals te bewonderen
Tja als jij gelooft in sprookjes dan is het toch goed?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:34 schreef Superman11 het volgende:
[..]
tuurlijk jongen![]()
en wat nou als meneer de slimmerik zich verveelt, en voor de grap een iqtest gaat doen om zijn intelligentie nogmaals te bewonderen
waarom ga je niet je moeder pestenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja als jij gelooft in sprookjes dan is het toch goed?
Mag ik die van jou pesten?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:45 schreef Superman11 het volgende:
[..]
waarom ga je niet je moeder pesten
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:07 schreef Maurari het volgende:
heerlijk als een topic zo backfired
en inderdaad:
[..]
¤0,21 cent per IQ puntquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:17 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik deed laatst een iq test van 8 vragen, die ik voor maar ¤3.95 per sms moest beantwoorden, en ik had 148
Voor dat geld koop ik er nog een paar!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |