Op Hyves? ... Mailing? Fok!? 3FM site? ....quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anders ik wel. Nouja, eerst de "uitnodiging" maar afwachten.
Ik heb een krabbel achtergelaten op Hyves inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Op Hyves? ... Mailing? Fok!? 3FM site? ....
Gewoon gaan kan toch ook.
Hoewel en Ektraweekend fan-base wel beangstigend is.
Ik heb ook gekrabbeld, en ik denk dat als je wilt ook gewoon moet krabbelen of een mail sturen naar michiel, gerard of tjibbe.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb een krabbel achtergelaten op Hyves inderdaad.
Maar, ik wil ook best een mailtje sturen namens een aantal FOK!kers dat we er graag bij willen zijn hoor, weet alleen niet hoe ze reageren op een aanmelding van zo'n relatief grote "groep".
Jah zag je krabbel al, lijkt me ook wel tof. Heb vrijdag niks te doen dus komt prima uitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook gekrabbeld, en ik denk dat als je wilt ook gewoon moet krabbelen of een mail sturen naar michiel, gerard of tjibbe.
Ik doe niet aan Hyves. En ze kennen me niet, als luisteraar, dus dat is vreemd. Ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb een krabbel achtergelaten op Hyves inderdaad.
Maar, ik wil ook best een mailtje sturen namens een aantal FOK!kers dat we er graag bij willen zijn hoor, weet alleen niet hoe ze reageren op een aanmelding van zo'n relatief grote "groep".
Ik heb ook gekrabbeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Hyves. En ze kennen me niet, als luisteraar, dus dat is vreemd. Ofzo.
En zo'n grote groep is het niet, volgens mij zijn we tot nu toe maar met vier.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Potverdorie. Ga ik daar es lekker niet naar luisteren.
Overheen gekeken. Zo ff lezenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Maaruh, de link al bekeken die TheZapster net gaf? Wat een topic zeg..
Ik heb de mijne ook gegevenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leaf Grrrr!
Kon 't niet laten ook m'n reactie achter te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |