+1quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
Waarom bellen we niet? Ik weet alleen waarom ikzelf niet bel: de vorige keer struikelde ik zowat over mijn woorden van de zenuwen. Maar ik vind het wel heel leuk.
Ik klink op het moment als een vent die net 15 pakkies zware shagheeft gerookt , dus ik durf nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
Waarom bellen we niet? Ik weet alleen waarom ikzelf niet bel: de vorige keer struikelde ik zowat over mijn woorden van de zenuwen. Maar ik vind het wel heel leuk.
Je zit nooit om woorden verlegen, dusssss.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:29 schreef Disana het volgende:
Ja ik ben hier ook nogquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:31 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik klink op het moment als een vent die net 15 pakkies zware shagheeft gerookt , dus ik durf niet
Ech nie , ik heb geen radiostem zoals jij.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoezo, wil je wat aanvragen? Bellen dus.
Laat eens horen dan door ff te bellenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik heb een super geluid
Op papier en scherm niet neequote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zit nooit om woorden verlegen, dusssss.
Top radio Peter, maar ik ben niet zo'n bellerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik ben hier ook nog
Maar ik heb jullie liever in de uitzending zodat we met zijn allen kunnen genieten![]()
:
Er komen misschien nieuwe beetles aanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:38 schreef HoneyBunny het volgende:
Oeh, Paultje heeft wel een leuke auto
Van jou verwacht ik gewoon dat je belt Rudymansquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Top radio Peter, maar ik ben niet zo'n beller
Wat een apart ding!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komen misschien nieuwe beetles aan
http://finallygreen.net/2(...)ncluding-up-variant/
Ik vind het ook rare dingen maar ik dacht dit moet je wetenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat een apart ding!
, niets voor HB!! Veul ste klein
Jawel ligt hier in vangnetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
Smash wat gaaf. Dementor is uit het raam gesprongen dus daar heb je niks meer aan.
Ik kan niet dood, dat is de ellende.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
Smash wat gaaf. Dementor is uit het raam gesprongen dus daar heb je niks meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |