Aangezien dat er aan zat te komen heb ik m natuurlijk snel opgeslagen.quote:toch maar niet, ik weet inmiddels hoe t gaat. )
...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Aangezien dat er aan zat te komen heb ik m natuurlijk snel opgeslagen.
Dus nu weer terug:
[ [url=c:Documents and SettingszovtyMy DocumentsMy Picturesonfapbaarvriendinnetjevaneenfokker.jpg]afbeelding[/url] ]
En dan ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus nu weer terug:
[ [url=c:Documents and SettingszovtyMy DocumentsMy Picturesonfapbaarvriendinnetjevaneenfokker.jpg]afbeelding[/url] ]
Oke,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
Zullen we dan maar weer even ontopic gaan ?
Ja probeer het nog maar te redden, ik de link naar dit topic even je je vriendin gemsnt. She's not amused.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Edwinuss het volgende:
Zullen we dan maar weer even ontopic gaan ?
fapfapf---... neej op de nieuwste winnares van babe-battle natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus nu weer terug:
Jij bent gewoon jaloers dat TS wél een vriendin heeft.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:50 schreef Scoobysnacks het volgende:
Lelijke Vriend(in) die kutprogramma over rijke koters kijkt
Dit is toch behoorlijk on topic, als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:48 schreef Scoobysnacks het volgende:
Doet me niets, die kerel. Of is het een vrouw?
Het is meer dat mijn vrouw het niet op prijs zou stellen denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat TS wél een vriendin heeft.
Een paar schnabbels moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:53 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn vrouw het niet op prijs zou stellen denk ik.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja probeer het nog maar te redden, ik de link naar dit topic even je je vriendin gemsnt. She's not amused.
Je rosbief gemiddelde zal rap omlaag gaan.
Graag gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |