Korg heeft wel goede en betaalbare tuners zoals deze http://www.korg.com/gear/info.asp?A_PROD_NO=CA20&category_id=5quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:32 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal ik heb een vraag.Ik kan mijn gitaar niet zelf stemmen maar ik heb gehoord dat er stemapparaten bestaan. Hoe werkt zo'n stemapparaat? Misschien dat ik er een ga halen. Mijn gitaar is al een half jaar niet meer gestemd hij klinkt best vals.
Er zijn ook clip-on tuners die met trillingen werken, dus zowel voor acoustisch als electrisch en te gebruiken bij veel omgevingsgeluid.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:32 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal ik heb een vraag.Ik kan mijn gitaar niet zelf stemmen maar ik heb gehoord dat er stemapparaten bestaan. Hoe werkt zo'n stemapparaat? Misschien dat ik er een ga halen. Mijn gitaar is al een half jaar niet meer gestemd hij klinkt best vals.
Ow, dat heb ik ook, en ook dat die wel eens onder m'n vinger vandaan schiet, of dat andere snaren weer mee gaan rammelen... Ben daar ook niet goed inquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:09 schreef Moozze het volgende:
Heel niet, ik heb sterke vingers met spierballen. Maar ik heb het gevoel dat ik niet verder kan met mn snaar omdattie anders breekt ofzo...
Hoeveel vingers gebruik je? Als je bijvoorbeeld met je ringvinger bendt, dan kan je je middelvinger en eventueel je wijsvinger gebruiken om mee te duwen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef Moozze het volgende:
Waarom komen mijn bends niet zo hoog als het moet?
does liefquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net een blauwmaandag lid en hij heeft al een grote bek
Ja ik gebruik nu 2 of 3 vingers en kom al een aardig eind in de buurt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:58 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hoeveel vingers gebruik je? Als je bijvoorbeeld met je ringvinger bendt, dan kan je je middelvinger en eventueel je wijsvinger gebruiken om mee te duwen.
je vingers zijn te slapquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:09 schreef Moozze het volgende:
Heel niet, ik heb sterke vingers met spierballen. Maar ik heb het gevoel dat ik niet verder kan met mn snaar omdattie anders breekt ofzo...
Al met contactspray in de weer geweest? Maar kan ook je output zijn, wapperende elco's enzo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:29 schreef brother52 het volgende:
Het volume doet erg vreemd.
De ene keer doet hij het gewoon goed, de andere keer helemaal niet.
Soms gaat het volume van luid naar zacht en weer terug terwijl ik nergens aan zit.
Ik heb de sterkste vingers hier hoor...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
je vingers zijn te slapof je speelt op 0.14 ofzo
Ja, heeft wel iets geholpen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al met contactspray in de weer geweest?
Ja zou kunnen maar zo veel verstand heb ik er nou ook weer niet van. En ik heb het materiaal niet om er verder wat aan te kunnen doen.quote:Maar kan ook je output zijn, wapperende elco's enzo.
ik daag je uitquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:50 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik heb de sterkste vingers hier hoor...
Naja, je weet waar ik woonquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, heeft wel iets geholpen.
[..]
Ja zou kunnen maar zo veel verstand heb ik er nou ook weer niet van. En ik heb het materiaal niet om er verder wat aan te kunnen doen.
Er stond verder ook niets bol op de printplaatjes. Want dat is meestal ook geen goed teken volgens mij.
Ik kan iets uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, meestal werkt het daarna ook nog.
En daar houd het ook wel zo'n beetje mee op.
Klopt maar ik denk dat jij eerder bij mij in de buurt komt dan dat ik naar het noorden ga want dat is op z'n vroegst ergens in oktober.quote:
Nope, alles ziet er volgens mij goed uit.quote:Geen zwarte vlekken ook?? Ontplofte condensators staan niet altijd bol [wel vaak overigens].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |