SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: ik heb pijn aan mijn voet door wazige blaren aan de voorkant van mijn teen.
En al die nederlanders doen dat niet zeker...quote:Al die volgevreten amerikanen maar keihard lachen en applaudiseren
OMGquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:49 schreef Frollo het volgende:
Nooit gezien. Is het net zo leuk als een man met twee fluiten in zijn neus?
[ afbeelding ]
En NIET grappig... hoe vaak ik al niet heb moeten aanhoren: "ken je dat geweldige filmpje van achmed the dead terrorist" en ik me dan maar afvragen of ik nu echt de enige persoon op de wereld ben die daar niet eens om kan glimlachen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat filmpjeTIS OUD
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:46 schreef boskameel het volgende:
Zo, even klagen op de vrijdagmiddag. Over achmed. Want wat vind iedereen nou zo leuk aan dat kutfilmpje. Ik kende het niet, maar zag vandaag een reclame ervan. Opgezocht op youtube, maar wat een trieste humor zeg. Een buikspreker met een kutpop, die allemaal voorspelbare "grappen" maakt icm een klotestem. Vooral dat "silence, i kill you".![]()
![]()
Al die volgevreten amerikanen maar keihard lachen en applaudiseren
.
man zoek een leven oid. Humor is niet voor iedereen weg gelegd en je spellings fout in je spoiler helpt dan al helemaal niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting: ik heb pijn aan mijn voet door wazige blaren aan de voorkant van mijn teen.
Nee, zelfs toen niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hij WAS leuk.... 10 maanden geleden ofzo
'Garpje' is een algemeen erkend en geaccepteerd woordje op FOK!. Zie ook: http://wiki.fok.nl/index.php/Garpjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
man zoek een leven oid. Humor is niet voor iedereen weg gelegd en je spellings fout in je spoiler helpt dan al helemaal niet mee.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
man zoek een leven oid. Humor is niet voor iedereen weg gelegd en je spellings fout in je spoiler helpt dan al helemaal niet mee.
Want? Spinvis?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:55 schreef IQM het volgende:
+1 voor de signature van de TS. [ afbeelding ]
nope. hier borrelde nog niet de minste glimlach op. wat een gepauper zeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:51 schreef StrayDog het volgende:
En NIET grappig... hoe vaak ik al niet heb moeten aanhoren: "ken je dat geweldige filmpje van achmed the dead terrorist" en ik me dan maar afvragen of ik nu echt de enige persoon op de wereld ben die daar niet eens om kan glimlachen?
jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:17 schreef kyraaa het volgende:
eensch... Ik heb te weinig humor voor het filmpje denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |