whehequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:15 schreef Agiath het volgende:
Probeer die prop eens weg te branden met een aansteker.
Sorry te lang geledenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:08 schreef spliffhit het volgende:
Iemand hier ervaring met oorontstekingen en het verloop daarvan?
lolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:43 schreef wise het volgende:
even neusdicht knijpen en diepinademen. Mond dichthouden en dan blazen.
helpt dat?
Bij mij doet het geen pijn, ik slik nu een antibiotica van de dokter, en wat Ibu´s tegen de koorts..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb ook een ooronsteking gehad, en het is een kwestie van pijnstillers (bij mij deed het toen echt gigantisch veel pijn), en druppelen (op dokter's recept).
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:20 schreef pmdomela het volgende:
Ik heb op vakantie een oorontsteking gehad die zo ernstig was dat ik naar het ziekenhuis moest![]()
Vervolgens drie weken lang aan de amoxycylinne gezeten, 3 x 750mg per dag (dat is veel).
En ja, het heeft ongeveer 1 week geduurd en verging zowat van de pijn, ook al stond ik stijf van de paracetemol.
Toen ik een jaar of 8 was, op vakantie in frankrijk, had ik zo erg oorontsteking dat er proppen witte bloedcellen uit m'n oren kwamen rollenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:08 schreef spliffhit het volgende:
Al 4 dagen een prop in mn oor.
Eergisteren naar de dokter geweest, en die wist me te vertellen dat ik een oorontsteking heb.
Wist het al wel, aangezien ik ook koorts had (34,7)
Ze zei ook "dat ie op knappen staat"
Maar 2 dagen later en nog steeds geen actie!!
IK WIL BLOED ZIEN!!
Iemand hier ervaring met oorontstekingen en het verloop daarvan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |