Ook leuk. Alles roze. Maar hoerenhomos is standaard veelvuldig taalgebruik. Voor algemeen gebruik.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over 2 weekjes is het pas de homo-100, kunnen we weer mee deinen met ich bin wie du.
O ja, de Kuip...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Enjoy
Alleen was het qua parkeren en het regelen van het verkeer echt ont-zet-tend slecht geregeld![]()
Nee man, Pepsiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Coca cola is samen met pepsi de enige cola's die te zuipen zijn.
Dan kwam ik niet meer thuisquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O ja, de Kuip...
Tip 1: neem de trein![]()
Tip 2: nee echt, neem de trein!
Nee, juist andersomquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Al vroeg aan de wijn geloof ik?
Accountant?
quote:
Eensquote:
Jij bent gewoon Ekdom in vermommingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:.
'accountant' is een woordgrapje van de heer Ekdom.
Ja hallo, alleen het laatste stuk natuurlijk! Gewoon een station uitzoeken waar je zeker naar terug kan en daar parkeren. Werkt als een modderfokkerquote:
Op het station in Eindhoven parkeren en dan met de trein verder gaan? volgens mij ben ik dan nog duurder uit als wanneer ik met de auto gaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo, alleen het laatste stuk natuurlijk! Gewoon een station uitzoeken waar je zeker naar terug kan en daar parkeren. Werkt als een modderfokker
quote:
nog even en benzine is niet meer betaalbaar, even naar groningen kost je dan vanuit utrecht als retourquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Op het station in Eindhoven parkeren en dan met de trein verder gaan? volgens mij ben ik dan nog duurder uit als wanneer ik met de auto ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |