Dat is toch een onwijs supertalent?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:32 schreef Sandyman het volgende:
En ook (nu bevestigd) Tarik Elyounoussi naar SC Heerenveen, linkje.![]()
Van de hierboven gememoreerde bron:quote:
Geen misselijk rijtje clubs als de media gelijk hebben..quote:sc Heerenveen legt Noors talent Elyounoussi vast
22 juli 2008
sc Heerenveen heeft voor de tweede maal binnen 24 uur een aanvaller naar Friesland gehaald. Nadat maandag al Bonaventure Kalou werd vastgelegd, verzekerde de Friese club zich vandaag van de diensten van het Noorse talent Tarik Elyounoussi van het Noorse Fredrikstad FK. De 20-jarige aanvaller werd voor een periode van vijf jaar vastgelegd.
Tarik Elyounoussi (23-02-1988) verhuisde op jonge leeftijd van Marokko naar Noorwegen. Op 17-jarige leeftijd maakte hij zijn debuut voor Fredrikstad FK. De razendsnelle en behendige aanvaller speelde de afgelopen vier seizoenen veertig competitieduels voor de Noorse club waarin hij negentien maal trefzeker was.
De Noor van Marokkaanse afkomst baarde opzien door tijdens zijn interlanddebuut tegen Uruguay, in mei dit jaar, de bal al na vier minuten tegen de touwen te jagen. De aanvaller werd in 2006 en 2007 uitgeroepen tot talent van het jaar in Noorwegen. Tarik Elyounoussi kwam dit seizoen voor Fredrikstad FK in vier duels in actie waarin hij vijf maal wist te scoren.
Er was veel belangstelling voor het talent. Volgens de media waren naast sc Heerenveen ook Tottenham Hotspur, Portsmouth, Newcastle United, Chelsea, Ajax en FC Groningen in Tarik Elyounoussi geïnteresseerd.
Later meer
quote:Na lang wachten heeft Wigan goalgetter Zaki binnen
22/07/2008 16:32
Wigan Athletic noemt het zelf the longest running transfer saga: de langst lopende transfersaga in de geschiedenis van de club. Maar het is wel een succesvolle: Amr Zaki komt naar The Latics.
Zaki speelt komend seizoen op huurbasis voor Wigan, dat hem tijdelijk overneemt van Zamalek. De onderhandelingen tussen de Egyptische topclub en de Engelsen bleken zo gecompliceerd dat er uiteindelijk tien weken nodig waren deze af te ronden. Nadat een delegatie van Wigan maandag naar Caïro was gevlogen, kwam het akkoord tot stand.
'Het was echt een taaie klus', vertelde coach Steve Bruce op de website van zijn cluh. 'Maar ik ben blij dat Amr eindelijk een speler van Wigan is. Alles is geregeld, nu kan-ie aan de slag. Hij is een passievolle knul, die met het hart speelt, fysiek sterk is, goed in de lucht, met twee prima voeten en veel snelheid.'
'Ik ben naar Engeland gekomen om doelpunten te maken. Dat is mijn werk', reageerde Zaki, die 27 doelpunten maakte tijdens de 48 interlands die hij speelde. Met Egypte won hij tweemaal de strijd om de Afrika Cup. En onlangs werd hij uitgeroepen tot speler van het jaar in zijn land.
Dat is dus een gerucht, dus moet in dit topic: Transfergeruchten #94: Wanneer komen de grote transfers?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:54 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Dállesandro naar internacional of porto alegre
quote:Op woensdag 23 juli 2008 04:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Coutinho van Vasco naartoe?
Dan moet jij gustavo zijn .....................quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is dus een gerucht, dus moet in dit topic: Transfergeruchten #94: Wanneer komen de grote transfers?
Nee is rond, maar dat was het ook al toen ik het melddequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is dus een gerucht, dus moet in dit topic: Transfergeruchten #94: Wanneer komen de grote transfers?
Jammer dat hij pas over 2 jaar verhuurd kan worden aan PSVquote:
Wat is er rond/bevestigd aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee is rond, maar dat was het ook al toen ik het meldde
Dat is volgens mij nog steeds de keuze tussen 2 clubs..?quote:internacional of porto alegre
Phillipe Coutinho Correia blijft bij vasco tot hij 18 is en dan naar inter (milan)quote:Op woensdag 23 juli 2008 04:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Coutinho van Vasco naartoe?
Mendy van der Meyde?????quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mendy naar Liverpool (reserves)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |