En Ajax leek net weer de juiste spelers aan te trekken met Aissati en Sulejmani.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:57 schreef sjimz het volgende:
Evander Sno naar Ajax
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67159
Het is een Nederlands talent en Marco gelooft in hem.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En Ajax leek net weer de juiste spelers aan te trekken met Aissati en Sulejmani.
Daar zullen ze vast wel mee bezig zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax moet gewoon een keer een verdediger kopen.
Het is weer een middenvelder (al liep ie bij JO ook wel in de spits), maar ook weer net-niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is een Nederlands talent en Marco gelooft in hem.
Ik heb er vertrouwen in
Sno is, onder andere, een verdediger?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ajax moet gewoon een keer een verdediger kopen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sno is, onder andere, een verdediger?
quote:,,Ik heb in de jeugd altijd voor Ajax gevoetbald. Het is mooi dat ik nu terug ben. Ik verwacht drie mooie jaren hier met goed voetbal. Ik ken een groot gedeelte van het elftal nog, onder andere Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer. Ik ga voor een plaats op het middenveld, voor de verdediging dan wel met de punt naar voren."
Boeiend, Zuiverloon ging ookbij Feijenoord weg met het oog op een plek op het Heerenveense middenveld.quote:
Ben benieuwd wat Chelsea ervoor gaat vangen, hij heeft toch iets van 30 miljoen gekost?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:27 schreef mcyodogg het volgende:
cfcuk zegt dat SWP naar Everton is, even afwachten tot de off. sites het melden.
Ik ken hem eigenlijk niet.quote:87. Lars Jacobsen
One down six to go as the Blues finally captured their first signing of Summer 2008. Lars Jacobsen has come in on a free, on a one year deal from Everton's UEFA opponents of last season FC Nuremberg. The 28yr old defender never made the mark at the Germans but made his name at Odense, FC Copehagen and SV Hamburg. Not bad after eighty seven fishes but Lars still crept under our radar, though we did tip him last season. Lets now see Sean Wright, Mouthino, Rierra and co.
Witwasactie ofzo..quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
Danny Alves voor 30 miljoen naar Zenit.
Wat is dat nou weer voor een belachelijk bedrag?
Dat doet Dinamo Moskou goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
Danny Alves voor 30 miljoen naar Zenit.
Wat is dat nou weer voor een belachelijk bedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |