Ohnee, ga ik niet heen hoor... Ik heb een goeie gsm,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je was te laat aanwezig om er een te bemachtigen?
Dat is het niet, maar dit gaat (veel) te ver...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Echt cool dat jij je zo afzet van hypes!
Dat is wel zo, maar dat er zoveel mensen intrappen, met die belachelijke prijzenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:44 schreef Thy... het volgende:
Het is toch knap als bedrijf om zo'n goede marketingafdeling te hebben dat zelfs het Journaal gratis reclame voor je maakt.
Bij jou gaan de winkels al om 2.00 open?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:42 schreef vdvorst het volgende:
Waarom is apple nu zo geweldig, dat winkels er snachts voor open gaan om het toestel 2 uur eerder te kunnen verkopenhele zooi rond apple is zo gruwelijk overdreven, ook nog eens een toestel wat niet eens echt byzonder is....
Naja, hele zooi van apple, de ipod die ik heb gaat dit weekend nog de deur uit, geen apple meer hoor voor mij voorlopig
Nu eten
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij jou gaan de winkels al om 2.00 open?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:29 schreef RemCOW het volgende:
Mijn god, wie gaat er een hele dag in de rij staan om een mobieltje te kopen? En dat er mensen zelfs juichen wanneer de eerste iphone is verkocht. Hoe triest.
Ja, ik ben jaloers omdat ik niet 12 uur in de rij ben gaan staan om vervolgens veel te veel te betalen voor een gsm met dezelfde functie als elke willekeurige (nieuwe) gsm...quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:29 schreef RemCOW het volgende:
Mijn god, wie gaat er een hele dag in de rij staan om een mobieltje te kopen? En dat er mensen zelfs juichen wanneer de eerste iphone is verkocht. Hoe triest.
Precies, voor een concertkaartje kan ik me er nog iets bij voorstellen, dat is een min of meer 1 malige gebeurtenis.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:43 schreef BdR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed zo, brave jongen en nu terug in je mand, dom koopvee..
[ afbeelding ]
Als het kopen van een nieuwe telefoon zo'n happening voor je is, moet je volgens mij nodig een hobby zoeken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |