Dat blijkt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Corona is de shit people!
heb altijd een sixpackje in de koelkast staan.
Maarja ik drink meestal geen bier.
Ik drink wel bier.. maar niet vaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Iedereen die een beetje een bierkenner is, blijft heel ver weg van Corona. Corona heeft helemaal niks met bier te maken. Corona drinkers moeten gewoon aan het handje meegenomen worden naar een kroeg met lekker veel bier van de fles/tap en wat echte biertjes proeven. Want er is zoveel lekker bier op de markt. Zelfs in stoer uitziende flesjes (want daar gaat het de Corona drinker volgens mij om).
Dan kom je in beroerde kroegen. In een corona flesje hoort namelijk een klein limoentje, geen citroen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:12 schreef Zelfspotter het volgende:
en alleen door die citroen is het best te zuipen.
-bahquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Ik drink wel bier.. maar niet vaak.
bieren die ik drink zijn:
-corona
-desperado
-grolsch
-guinness
Maar dan wel in dat bol-glasquote:
Die slinger in het midden is een S, geen F.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:38 schreef RSie het volgende:
[..]
-bah
-bah
-bah
-bah
Hertog Jan, Warfteiner, of gewoon Heineken uit de groene 25cl flesjes (die ruimere opening drinkt zo heerlijk).
en op het terras in de zomer een lekker witbiertje (nee, geen hoegaarden of Wieckse, maar de Duitse Shizzl) of in Belgie een heerlijk glas Kwak.
Wij (ja, ik reken mij er ook bij) gebruiken daar over het algemeen een Belgische kroeg voor. Daar is niks Emo aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk fris biertje voor een mooie zomerdag. Als sla ik een Heineken long neck of een Wieckse Witte ook niet af.
En kan de zelfbenoemde intellectuele bier-elite in dit topic lekker in hun duistere emo-kroegen blijven?
ach ja, klein detail (zat al te twijfelen over de spellingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:50 schreef Placenta het volgende:
[..]
Die slinger in het midden is een S, geen F.
Wannabe-bierkenner
Duistere EMO-kroegenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk fris biertje voor een mooie zomerdag. Als sla ik een Heineken long neck of een Wieckse Witte ook niet af.
En kan de zelfbenoemde intellectuele bier-elite in dit topic lekker in hun duistere emo-kroegen blijven?
20 is lang geleden (hoewel.... NED - FRA zat ik aardig in de buurt, Jupiler)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:03 schreef Zelfspotter het volgende:
stbabylon Zuip je ook ooit!? Gewoon 20 bier of meer
Ik betaal 3,95 per flesje in de kroeg, en dat bier is minstens 100x beter, lekkerder, zuiverder en met meer zorg gebrouwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef Jappiie het volgende:
Mensen die corona vies vinden zijn gewoon sloebers en kunnen t niet betalen.
Er hoort geen citroen en geen limoen in.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:37 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dan kom je in beroerde kroegen. In een corona flesje hoort namelijk een klein limoentje, geen citroen.
Verder vind ik Corona redelijk te drinken, Desperados ook, alleen liever een flesje Grolsch
Gast, wat probeer je nou. Je hebt mensen die Starbucks beter vinden dan gewoon goed gebrouwen espresso. Je hebt ook mensen die breezers lekkerder vinden dan een goed gemaakte mojito. Je hebt ook mensen die een corona lekkerder vinden dan een Warsteiner vers van de tap. Zij hebben geen smaak, maar dat zullen zij zich nooit realiseren of in ieder geval ten eeuwige ontkennen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik betaal 3,95 per flesje in de kroeg, en dat bier is minstens 100x beter, lekkerder, zuiverder en met meer zorg gebrouwen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:58 schreef Fakkan het volgende:
Paar dagen geleden voor het eerst geprobeerd. Dat kan je toch niet serieus lekker vinden he? Dat is net hetzelfe als 2girls1cup kijken en denken: hey, dat lijkt mij ook wel lekker.
Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk. Maar ik kan me er zo kwaad om makenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:02 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Gast, wat probeer je nou. Je hebt mensen die Starbucks beter vinden dan gewoon goed gebrouwen espresso. Je hebt ook mensen die breezers lekkerder vinden dan een goed gemaakte mojito. Je hebt ook mensen die een corona lekkerder vinden dan een Warsteiner vers van de tap. Zij hebben geen smaak, maar dat zullen zij zich nooit realiseren of in ieder geval ten eeuwige ontkennen.
Ik drink het zelden. Eigenlijk alleen als ik bij de Mexicaan zit te eten. Best een lekker biertje, maar inderdaad niet iets dat ik regelmatig drink.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:06 schreef Agiath het volgende:
Ik heb 1 keer een corona gekregen van iemand, met een citroentje.
Twas wel lekker, maar ik zou er geen 10 van op kunnen.
Dus iedereen die niet hetzelfde lekker vind als jij heeft geen smaak?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:02 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Gast, wat probeer je nou. Je hebt mensen die Starbucks beter vinden dan gewoon goed gebrouwen espresso. Je hebt ook mensen die breezers lekkerder vinden dan een goed gemaakte mojito. Je hebt ook mensen die een corona lekkerder vinden dan een Warsteiner vers van de tap. Zij hebben geen smaak, maar dat zullen zij zich nooit realiseren of in ieder geval ten eeuwige ontkennen.
Hij zegt alleen dat diegene die Corona als lekker, of iig lekkerder dan een hele lading echt goed gebrouwen bieren bestempelen, een stel idioten zijn. En dat klopt ookquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet hetzelfde lekker vind als jij heeft geen smaak?
Same difference.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat diegene die Corona als lekker, of iig lekkerder dan een hele lading echt goed gebrouwen bieren bestempelen, een stel idioten zijn. En dat klopt ook
Guido bierquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
Flikker bier inderdaad.
Minder alcohol, minder smaak, meer geld.
Wauw, toppertje
Er zit een limoentje in de fles, om te zorgen dat er geen ongedierte in het flesje kruipt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:01 schreef koudhier het volgende:
[..]
Er hoort geen citroen en geen limoen in.
Ze hangen dat citroentje er alleen in om de rand mee schoon te maken. Dit houdt de vliegen en wespen uit je flesje. Kijk maar in Mexico, die gasten vegen de rand ermee af en gooien het citroentje weg.
Interesseert mij het wat ze in Mexico doen, ik vind het gewoon lekker met limoen er inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:01 schreef koudhier het volgende:
[..]
Kijk maar in Mexico, die gasten vegen de rand ermee af en gooien het citroentje weg.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:23 schreef FloggingMolly het volgende:
Corona is bier voor mensen die geen bier lusten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:08 schreef deepart het volgende:
Waar ik uitga schenken ze geen alcohol.. Maar ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n lekkere ranja on the rock's opheb..
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 05:26 schreef Henno het volgende:
Ik drink vooral Karakter en Grand Prestige van Hertog Jan, als het iets lichter moet een Palm, en zo nu en dan een bruine Kasteelbier (laten we voorzichtig zeggen dat daar ietsjepietsje meer smaak aan zit dan de substantie waar dit topic over gaat). Bier met de grote B.
Het nadeel is dat ik nu elk standaard biertje hier (die je krijgt als je '1 bier graag' zegt) nauwelijks meer naar iets vind smaken.
En dan zijn er ook nog ernstig veel verschillende kasteelbierenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 05:42 schreef Poit- het volgende:
De 'standaard biertjes' die jij nergens naar vind smaken slaat ook nergens op. Er zit aardig wat verschil in pils, maar het heeft als kenmerk de frisse en licht bittere smaak waardoor het zo lekker wegdrinkt en dus uiteraard erg populair is. Mensen die kasteelbier bestellen heb ik vaak uitgelachen om heel eerlijk te zijnNoemen zich ook vaak bierkenner enzo
![]()
goede kickquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef mic_forever het volgende:
Corona![]()
[ afbeelding ]
ik zag in US laatste ook een light variant?dat is wel weer erg overdreven
What's next? Spa Blauw Light?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef mic_forever het volgende:
ik zag in US laatste ook een light variant?dat is wel weer erg overdreven
Grolsch en Guinness vies vinden, maar wel Heineken drinkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:38 schreef RSie het volgende:
[..]
-bah
-bah
-bah
-bah
Hertog Jan, Warfteiner, of gewoon Heineken uit de groene 25cl flesjes (die ruimere opening drinkt zo heerlijk).
en op het terras in de zomer een lekker witbiertje (nee, geen hoegaarden of Wieckse, maar de Duitse Shizzl) of in Belgie een heerlijk glas Kwak.
Oh ja, dat was hetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:51 schreef Jappiie het volgende:
Mensen die corona vies vinden zijn gewoon sloebers en kunnen t niet betalen.
appelcider, of cider gewoon bestaat eeuwen. niks nieuws aan. stap een goede ierse kroeg in en bestel een strongbow en genietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef Pizzahut het volgende:
Corona is best lekker met een stukje limoen in de hals van het flesje.
(Dat doen die mexicanen zodat er geen vliegje in het bier komt hoorde ik ooit).
Tevens denken veel mensen dat desperados ook mexiaans is terwijl dit frans is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Desperados
Maar je hebt nu toch weer een nieuw wijvendrankje, iets met appelcider bier ofzo, jillz ofzo?
Of een Guinnessquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
appelcider, of cider gewoon bestaat eeuwen. niks nieuws aan. stap een goede ierse kroeg in en bestel een strongbow en geniet
Strongbowquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
appelcider, of cider gewoon bestaat eeuwen. niks nieuws aan. stap een goede ierse kroeg in en bestel een strongbow en geniet
Riiight.. ik ben dan na een omweg ook weer bij corona terug gekomen. Blijft voor mij toch de nummer 1. En zo verchrikkelijk duur is het niet. Het enige wat ik er nog wel eens naast drink is een bud.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Iedereen die een beetje een bierkenner is, blijft heel ver weg van Corona. Corona heeft helemaal niks met bier te maken. Corona drinkers moeten gewoon aan het handje meegenomen worden naar een kroeg met lekker veel bier van de fles/tap en wat echte biertjes proeven. Want er is zoveel lekker bier op de markt. Zelfs in stoer uitziende flesjes (want daar gaat het de Corona drinker volgens mij om).
4.6%quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:03 schreef kikoooooo het volgende:
coronadrinkers
Godverdomme, teveel betalen voor bier waar maar 3% alcohol inzit en waar nog geen smaak aanzit ook.
Dit soort drankjes moet je sowieso koud drinken anders is het niet te zuipen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef 3lmo het volgende:
Corona met passievrucht/citroen/iets fruitigs en het is wel te drinken. Maar dan moet het wel koud blijven, anders is het inderdaad niet bijzonder lekker.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:20 schreef LENUS het volgende:
CORONA is inderdaad heerlijk wanneer de mussen van het dak vallen. Alleen is het pokkeduur idd.
Duits witbier?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:54 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Grolsch en Guinness vies vinden, maar wel Heineken drinken
Oh, hou niet op, vertel me meer!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Rahl het volgende:
door dit topic kreeg ik zin in corona en heb ik 8 euro uitgegeven voor 6 flesjes corona
klacht: dure corona
antiklacht: lekker bier
ik liep dus in die winkel he, en opeens komt er zo'n vakkenvuller op me aflopen, ik denk wtf gay, ga je me zoenen ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, hou niet op, vertel me meer!![]()
Als je eht verschil tussen gewoon pils en corona niet proeft ben je gewoon een klapmongool.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef Andyy het volgende:
bierkenners
gooi het in een willekeurige glazen en ze kunnen het niet onderscheiden
uiteraard, maar, "bier" bier hebben de meeste mensen behoorlijk moeite meequote:Op donderdag 23 april 2009 23:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als je eht verschil tussen gewoon pils en corona niet proeft ben je gewoon een klapmongool.
Leffe Dubbel of Triple heb je zo uit elkaar. En bijvoorbeeld Palm of De Koninck is ook nog goed te doen. En het lukt me ook wel om twee Triples te onderscheiden.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
uiteraard, maar, "bier" bier hebben de meeste mensen behoorlijk moeite mee
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Cunt Explosion, het lekkerste drankje evah!
Ik drink alles, maar zodra ik zelf betaal, ga ik wel voor de betere kwaliteit ja. Dus bij mij thuis staat alleen maar Hertog Jan in het krat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:45 schreef Kopbal het volgende:
Uiteraard zit dit hele topic vol met nerdjes bazen die alleen echte Pils drinken.
Ik had het vooral over die kneuzen die alleen maar 'echte' pils drinken zoals kasteelbier, westmalle tripple's etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink alles, maar zodra ik zelf betaal, ga ik wel voor de betere kwaliteit ja. Dus bij mij thuis staat alleen maar Hertog Jan in het krat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |