INDERDAAD!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vind haar wel aan de flinke kant hoor.
Ze eet de hele dag PATAT!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
INDERDAAD!
WAT EEN TERING DIK WIJF ZEG, DIE VREET ZICH ZEKER DE HELE DAG VOL AAN DE FRITUUR![]()
DAAR STEEK IK MIJN PIEMEL NIET IN HOOR, VADSIG WIJF DAT HET IS
Ja dat is eigenlijk wel een enorme afknapperquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt het net of ze een snor heeft
Precies! Echt een varken is hetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
INDERDAAD!
WAT EEN TERING DIK WIJF ZEG, DIE VREET ZICH ZEKER DE HELE DAG VOL AAN DE FRITUUR![]()
DAAR STEEK IK MIJN PIEMEL NIET IN HOOR, VADSIG WIJF DAT HET IS
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef Zelfspotter het volgende:
Klaag: God heeft een perfecte vrouw geschapen, ze bestaan toch! Doutzen Kroes
Ik kan haar niet niet krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:03 schreef Zelfspotter het volgende:
"Zeggen dat er iets mis is met haar uiterlijk"
Blijf mastruberen, of met je topmodel (Hanna Tokkie) ballen.
[ afbeelding ]
Is ook zo. Het is eigenlijk een omgebouwde vent.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt het net of ze een snor heeft
Mensen die niet weten hoe ze masturberen moeten schrijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:03 schreef Zelfspotter het volgende:
Blijf mastruberen, of met je topmodel (Hanna Tokkie) ballen.
Ze is geweldig mooi,alleen schijnt ze op negerts te vallen. Dus tenzij je een negert bent, maak je een kans als ze weer vrijgezellig wordt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef Zelfspotter het volgende:
Klaag: God heeft een perfecte vrouw geschapen, ze bestaan toch! Doutzen Kroes
Ik kan haar niet niet krijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:31 schreef Pritt het volgende:
Knappe vrouw dat zeker, maar er zijn toch echt veel betere.
Ik klaag over haar schoonheid en het feit dat ik haar niet inwendig mag plezieren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef Jordy-B het volgende:
Doutzen Kroes, Nieuw boegbeeld Victoria's Secret
Daar moet je zijn... niet in klaagbaak.
Alsof je dat lelijke scharminkel van op de hoek wel inwendig mag plezieren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:34 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Ik klaag over haar schoonheid en het feit dat ik haar niet inwendig mag plezieren.
Heb je de foto's vóór haar opknapbeurt gezien? xDquote:
wat lul jequote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:39 schreef Kiev het volgende:
[..]
Heb je de foto's vóór haar opknapbeurt gezien? xD
Ik vind dat friese accent tussendoor leuk klinken!quote:
Dus daarom ging het uit met Sven Kramer? Hij bleek geen negert?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:25 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ze is geweldig mooi,alleen schijnt ze op negerts te vallen. Dus tenzij je een negert bent, maak je een kans als ze weer vrijgezellig wordt.![]()
Vind ik wel ja en nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:01 schreef Zelfspotter het volgende:
@Floris.exe jouw vriendin is zeker veul mooier
Je bent smaakloos, en homoquote:
Als ik geen relatie heb niet natuurlijk, maar anders wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:19 schreef Zelfspotter het volgende:
@Floris.exe zou jij Doutzen ook afwijzen in de kroeg of als ze je nummer vraagt ofzo?
Waar is je fatsoen gebleven? Ik dump mijn eigen vriendin niet omdat toevallig Doutzen mijn nummer vraagt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:21 schreef Zelfspotter het volgende:
Wel netjes en monogaam van je!
Maar wel heul DOM! Once in a lifetime gek!
Dan ben je een smerig varken, simpel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:27 schreef Zelfspotter het volgende:
Je dumpt je eigen vriendin ook niet nee! Mijn vriendin is gewoon een lekker ding, zou haar niet kwijtwillen.
Toch zou ik Doutzen zonder na te denken palen, likken alles wat in mijn mogelijkheden ligt.
Jij wel, ik leef op verstand. Mensen zoals jij leven alleen op hormonen en kunnen niet nadenken. Een schande hoe je je vriendin tekort doet door alleen al zoiets te zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vind haar wel aan de flinke kant hoor.
Ik ben atheïstquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:34 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik hou erover op. We verschillen teveel van mening. Gristenen verzamel u!
Ik zou mijn vriendin het ziekenhuis in slaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:35 schreef Zelfspotter het volgende:
trws nog 1 ding,
als mijn vriendin Brad Pitt tegenkomt mag ze daar van mij mee palen hoor. Das toch ook once in a lifetime.
Gristenmode ON
huhquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:40 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En nu denk jij dat wij niet weten wat je bedoelt met dat ^ teken.
quote:
Boswachter valt meer op boomlange vrouwen met goede begroeing waar de beestjes vrijuit in kunnen leven?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Doutzen Kroes
Lelijk als de pest. Hou kun je nou zoiets lekker vinden. Kun je net zo goed een vis om je leuter duwen en dan zoe op en neer bewegen. Geeft dezelfde lucht en gevoel !
Leuk voor jou, maar iedereen hier spreekt Nederlandsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is iig een vrouw die mijn taal spreekt
Ja, maar die is voorbij.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er was toch een tijd dat Sven Kramer daar nog overheen mocht?
quote:
u is ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Doutzen Kroes
Lelijk als de pest. Hou kun je nou zoiets lekker vinden. Kun je net zo goed een vis om je leuter duwen en dan zoe op en neer bewegen. Geeft dezelfde lucht en gevoel !
Eens, en dat is altijd goedquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ze doet me denken aan Denise Richards_!
zij het dat zij meer plastic componenten in zich heeft.quote:
kijk danquote:
Wie? Doutzen of Denise?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zij het dat zij meer plastic componenten in zich heeft.
Gatverdegatverdegatver, KIJK DIE TENENquote:
quote:
helemaal gelijk,, doutzen ish lekkerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Doutzen is dus echt wel veeeeeeeel mooier dan Denise Richards. Misschien dat die laatste 'geiler' is, ik weet het niet, ik val niet op vrouwen, maar de gezichtstrekken van Doutzen zijn veel lieflijker en zachter en mooier. Bovendien straalt Denise Richards iets teveel Amerika uit, vind ik nooit zo mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |