Baas in eigen bos??quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:48 schreef greatgonzo het volgende:
vandaag bij de media markt draaide een animatiefilm als demo voor een tv. Kon dus niet zin wat het was, het was:
- niet getekend, maar geanimeerd, beetje Pixar/dreamworks stijl
- het ging over dieren, zag iig een beer in beeld
- het was niet Barnyard, dat vond ik ff op IMDB
"Tarnation".quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef Frappelsien het volgende:
Een tijd geleden heb ik een documentaire gezien over een jongen dat zichzelf en zijn familie is gaan filmen rond zijn 7e.
Zijn moeder was depressief en shizofreen als ik het me goed herinner.
Al op een jonge leeftijd was duidelijk te merken dat hij vrouwelijke trekjes had, en een goed gevoel voor theater.
Vond het erg interessant, omdat hij zo jong was en al zo ontzettend volwassen sprak en in zijn uppie een vreselijk dramatisch stukje film neer kon zetten.
Er is ook een soundtrack waar de film bekend om staat, maar ook daarvan ben ik helemaal de naam kwijt :|
Complete black out!
Iemand?!
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:03 schreef samdeman1984 het volgende:
Hela,
ik zoek een youtube fragment waarin een vent op zijn werk (alcoholfabriek of zoiets) geinterviewd over of er op het werk alcohol genuttigd wordt. Die man zegt van niet maar op de achtergrond loopt een smerige vent onder de modder zo dronken als iets langs de camera. Fragment is ook eens bij jensen geweest....
Misschien was het Deranged?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:53 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een jaar of 8 geleden een keer bij een vriendin een dvd gekeken, en ik weet alleen nog een scene met dat een meisje (of meerdere meisjes) naakt door een bos renden terwijl een of andere maniak (ik denk met een wapen of kettingzaag) achter hun aan rent. Op een gegeven moment vlucht één van die meisjes volgens mij een schuurtje in ergens.
Ik was toen een jaar of 11/12 en ik vond het echt doodeng
Maar ik kan nergens die film meer vinden. Ik heb nog zitten denken aan de Texas Chainsaw Massacre maar dat is 'm niet.
Friday the 13th?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:53 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een jaar of 8 geleden een keer bij een vriendin een dvd gekeken, en ik weet alleen nog een scene met dat een meisje (of meerdere meisjes) naakt door een bos renden terwijl een of andere maniak (ik denk met een wapen of kettingzaag) achter hun aan rent. Op een gegeven moment vlucht één van die meisjes volgens mij een schuurtje in ergens.
Ik was toen een jaar of 11/12 en ik vond het echt doodeng
Maar ik kan nergens die film meer vinden. Ik heb nog zitten denken aan de Texas Chainsaw Massacre maar dat is 'm niet.
quote:
quote:
Geen van allen volgens mij, al zou Friday the 13th misschien wel kunnen, ik ga nog even verder zoeken naar screenshots daarvanquote:
Misschien is het Versus, maar ik betwijfel het. Daar zaten namelijk ook zombies in en daar zeg je niets over. Maar dat was iig. Aziatisch, in een bos, met een meisje en met zwaarden. En onthoofdingen en dergelijke meer.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:56 schreef Quir het volgende:
Nu is mijn vraag net verstoten.
eerste indruk is ook Fraggle Rock, maar heel heel misschien bedoel je Gophers?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:28 schreef Sentient het volgende:
Ik heb al even gezocht op internet, YouTube geraadpleegd en wat liggen spitten in fora, maar tot nu toe geen resultaat...
Ik ben op zoek naar de titel van een jeugdserie die (ik gok) begin jaren '90 op Ned 1/2/3 liep, wat ik me er nog van herinner is dat de hoofdpersonages ratten waren, en dat het zich afspeelde op een vuilnisbelt. Het leek me een poppenspel. Ik weet niet of het een gedubde serie is of dat het op Nederlandse bodem gemaakt is...
Het zijn niet de Freggles!!
Het was veel donkerder, maar ik heb geen flauw idee meer hoe het heette. Ik ben wel nog een ander forum tegengekomen waar ook iemand er naar op zoek was, die claimde dat er ook uilen in meededen en het vrij luguber aandeed. Precies herinneren er toch veel mensen zich dit. (dus ik ben niet gek, of we zijn met veel)
Maar niemand kan een naam geven.
Ikzelf ben Belg, dus mijn kennissenkring kon me ook niet helpen...
Alle hulp is welkom!
Dankjewel!
Brendon Chasequote:Op donderdag 11 september 2008 23:33 schreef Lyrebird het volgende:
Serie over kinderen uit een Britse familie uit de upper class. De ouders vertrekken naar het buitenland en laten de kinderen achter met een oppas (?). Maar dat loopt niet helemaal lekker en uiteindelijk besluiten de kinderen om in het bos te gaan wonen. Uiteindelijk lopen ze dan in konijnenvellen rond, totdat de ouders terugkomen. Deze Britse jeugdserie heb ik begin jaren 80 gezien. Iemand?
Goed man! Dat is 'm. En als ik de commentaren lees, dan ben ik niet de enige die op zoek was naar de naam!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |