Sowieso aparte bestellingen, elke bestelling onder de 25 euro houden (ongeveer). Er zijn verder geen verzendkosten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef dgbw het volgende:
Hoe kan je dat het beste doen dan, als je een zooi dingen wilt?
(en de verzendkosten een beetje laag wilt houden)
Want?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef Stinosss het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet allemaal in dezelfde order staat?
neuh, uiteraard niequote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef Stinosss het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet allemaal in dezelfde order staat?
Ja, dat en het staat bij heel veel items op de site erbij, staat regelmatig op de DealExtreme fora te lezen, en is volgens mij zelfs uitvoering meermaals in dit topic besproken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:35 schreef dgbw het volgende:
"Tevens is dat van de customs niet echt een goed bewaard geheim;"
Het is ook geen geheim, (vrijwel) iedereen in de Lucht & Zeevracht is hiervan op de hoogte. En jullie nu ook ;D
Ach joh, zeg gewoon dat je gewéldig blij bent met zijn info, kan ie weer tevreden een kopje thee krijgen van zijn moeder met een theekoekje.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat en het staat bij heel veel items op de site erbij, staat regelmatig op de DealExtreme fora te lezen, en is volgens mij zelfs uitvoering meermaals in dit topic besproken.
Ebay verkopers rekenen vaak hele hoge shipping & handling omdat ze daarover geen provisie aan ebay hoeven te betalen en over de prijs van het product wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:22 schreef THEFXR het volgende:
nou, zo'n lage verzendkosten heb ik nog nooit gezien op ebay,vanuit HK
Hehe, en in Nederland betaal je meer dan 6 euro voor een aangetekende brief.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ebay verkopers rekenen vaak hele hoge shipping & handling omdat ze daarover geen provisie aan ebay hoeven te betalen en over de prijs van het product wel.
Maar ik heb hier een bubbeltjesenvelop van 17 x 23cm die vanauit HK hierheen is gekomen met een postzegel van 2,50 HKD, wat volgens Google minder dan ¤ 0,21 is
Nou hier verschilt het echt vaak hoor, heb al inmiddels meer dan 100 pakketjes laten komen, soms komen pakketjes die een week later zijn geshipped, toch eerder aan.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:54 schreef Bobsch het volgende:
Heeft iemand van jullie ook last van vertraging m.b.t. aankomst van het pakketje?
Ik heb bij eerdere bestellingen altijd (zo'n 10 keer tot nu toe) het artikel zes dagen na de 'shipped' mail binnen gehad, maar deze keer duurt het toch een stukje langer (19 juli verzonden).
Hmm.. Okay, kan wel eens handig zijn..quote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld. Hoop dat het wat is, want die gekke kaartjes kosten hier tientallen euro's. En ben benieuwd wanneer hij binnen is
Die van mij was ook 19 juli verzonden, maar is ook nog steeds niet binnen... Ben dus niet de enige.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:54 schreef Bobsch het volgende:
Heeft iemand van jullie ook last van vertraging m.b.t. aankomst van het pakketje?
Ik heb bij eerdere bestellingen altijd (zo'n 10 keer tot nu toe) het artikel zes dagen na de 'shipped' mail binnen gehad, maar deze keer duurt het toch een stukje langer (19 juli verzonden).
Haha, ik had deze post eerder moeten maken, TNT post stond net voor de deur. Heb ook de befaande oordopjes erbij zitten, maar de linkerkant functioneert nietquote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die van mij was ook 19 juli verzonden, maar is ook nog steeds niet binnen... Ben dus niet de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |