Verkapt-ik-kan-typen-post.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:17 schreef helldeskr het volgende:
*verkapt kijk mij eens stoer een oprit hebben topic*
Nieuwsgierige kut.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:19 schreef snorfiets het volgende:
oeh wat doe je vanmiddag?
ps. Ik ben altijd gewoon wakker op dezelfde tijd als dat ik moet werken.
x
Jeetjemineetje zeg...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:20 schreef STING het volgende:
Kanker dit, kanker dat, je verdient het!
Jij bent zeker zoeen die elk normaal Topic kut vind oid. Kneusje. Rot is op, reageer eens normaal.quote:
Er zitten ook zwartnekken bij.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:39 schreef RoodWitBlauw het volgende:
bied die mannen eens een bakkie aan!
egoistische hond!!!
Die drinken ook gewoon koffie.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die makendrinken ook gewoon koffie.
Daarom houden ze ook al om half 4 opquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
Die gasten moeten vanaf 8 uur werken anders verdienen ze helemaal geen zak per maand.
Dan gaan ze de administratieve handelingen doen.quote:
Als je toch vroeg wakker bent, zoek een cursus Nederlandsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij bent zeker zoeen die elk normaal Topic kut vind oid. Kneusje. Rot is op, reageer eens normaal.
En toch doe je hetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Taalpolitie weer in actie.
En op die andere mongool reageer ik niet eens.
Ja. Wind je dat op?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En toen kreeg je hem.... heb je nu een stijve plasser?
Volgens mij kan de helft niet schrijven, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan gaan ze de administratieve handelingen doen.
(hoop ik altijd maar)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:25 schreef Merovingian het volgende:
TS is een zeikstraal en kan er niet mee omgaan. Als de gemeente die straat niet aan het vernieuwen was, had je waarschijnlijk een topic geopend omdat het wegdek zo slecht is.
Rekkie houdt van een rimbekkie...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uiteraard anders vraag ik het toch niet.
Jij met je lekkere rimbek!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |