|quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ze waren best goed op de vierdaagsefeesten gisteren.
Neem even een cursus Engelsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:02 schreef RSie het volgende:
vind het wel vermakelijke muziek voor op een festival, mooi weer, biertje en zo'n riedeltje op de achtergrond.
het getuigd nou niet direct van diepzinnige muzikale klasse en zal het ook nooit schoppen tot evergreens maar ho cares, merendeel van de hedendaagse muziek is gebouwd op makkelijk vermaak en wordt in hapklare brokken opgediend.
Prima voor in de auto, keihard niet nadenken maar meeneurien.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Neem even een cursus Engels![]()
Het is who cares
Volgens leaf zou dat dan woe cèrs zijn denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is who cares
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef slindenau het volgende:
Nu blijk je zelf ook lelijk te zijn, geeft dit je dan opeens minder recht om andere lelijke mensen belachelijk te maken
Perfect verwoordquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:25 schreef Danny_Ramone het volgende:
Nietszeggende bandnaam
Nietszeggende liedjes
Simpele muziek voor simpele zielen, Jannes stijl.
Ik plaats dit in de categorie " Kut ".
JohHhhh,.. Typefoutje houdt niet in dat ik direct een cursus engels nodig heb.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is who cares
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
[..]
JohHhhh,.. Typefoutje houdt niet in dat ik direct een cursus engels nodig heb.
(zou wel heel ernstig zijn na 5 jaar in een Engelstalig bedrijf te werken om nu nog dat soort fouten te maken)
maar,.. mag ik jou even aan dit topic herinneren? En zullen we dan verder gaan praten over taalcursussen?
Gekke jongen die we tegen kwamen met zijn vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |