Vraag me idd af wat daar uitgevoerd word. "Oke Jongens, jullie moeten klassieke rock albums luisteren. Dus begin maar bij de A van Rick Astley."quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Irritante 29-in-het-dozijn kutmuziek![]()
. Simpele deuntjes, een scheldwoord in de titel (waarschijnlijk omdat ze dat 'stoer' vinden ofzo 'hihi'
![]()
). En het ergste is nog dat een station als 3FM - dat pretendeerde 'serious music' te draaien - zich tot het draaien van die soort inhoudloze kutmuziek laat verleiden. Ongelooflijk dat er ook maar één platenmaatschappij is die hieraan een euro durft uit te geven
. En als dit tuig op de 'Rockacademie' (waar zit precies de 'rock' in hun muziek???) heeft gezeten, zet je dat toch ook aan het denken over het niveau en de inhoud van die 'opleiding'.
En nee, al zou die zangeres lekker zijn: mijn oren zien dat niet dus de muziek blijft net zo kut.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:28 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Mijn 2 centen: Het is een beetje pre-fab-instant-SkyRadio-muziek, en de muzikanten met hun Rockacademie is ook wel leuk, maar wat schiet een muzikant ermee op?
Boudewijn de Groot of Hennie Vrienten hebben die onzin toch ook niet gedaan, en uit hun pen vloeien betere/mooiere nummers dan Leaf ooit zal doen.
Bijdeweg, heeft iemand al gezegd dat het een stelletje hippies zijn????
Kijk, daar hebben we meer aanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je de teksten al eens gehoord?? Een kleuter van 3 schrijft nog betere teksten... Live zijn ze trouwens ook totaal niet overtuigend, de zangeres zingt niet altijd zuiver en er staat een bandje op het podium waarvan je je afvraagt wat ze er eigenlijk doen, zelf vragen ze zich dat volgens mij ook af. Zo komt het over in elk geval. Kijk eens naar België bijvoorbeeld, daar hebben ze wel enkele goeie muzikale kwaliteiten zitten en dat zonder zo'n samengeraapt bandje van de rockacademie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:27 schreef Cee het volgende:
"Hey, ik weet een leuk irritant oorwurm-deuntje!"
"Okay, zullen we daar een liedje mee maken?"
"Jah is goed!"
"Oh, we hebben nog geen teksten?"
"Joh gewoon opvullen met babadabap en whooo oohh en als de babadabaps en whoo ohh's opraken dan weet ik nog iets vooruitstrevenders!"
"Wat dan wat dan?"
"SCHELDEN LOL"
"let's start a band!"
"Jah is goed!"
"Joh gewoon opvullen met babadabap en whooo oohh en als de babadabaps en whoo ohh's opraken dan weet ik nog iets vooruitstrevenders!"
"Wat dan wat dan?"
"SCHELDEN LOL"
"let's start a band!"
Is zij dat echt?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was zij nog een lekkerding,
vingers in je oren en hard gillen!quote:
"Jah is goed!"
"Wat dan wat dan?"
"SCHELDEN LOL"
"let's start a band!"
Google 't Maarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is zij dat echt? [ afbeelding ]
nou... heerlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was zij nog een lekkerding,
Moet je perse lesbisch/homo zijn om een andere vrouw/man wel of niet mooi te vinden?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:28 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Je bent zelf een vrouw,
Wat lul je nou?. Of ben je lesbisch?
Haha, gaan we weerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Ja maar, Ik dacht zij het op een andere manier bedoelde, achja wie weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |