JAha *zin in heeft*quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:05 schreef knup het volgende:
zondag zondag zondag zondag zondag
Ojawel! Hij was hartstikke lekker!quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:59 schreef MissHobje het volgende:
maargoed hij was nietzo lekker
Hij was veels te jong en te mager voor mij, maar kan me voorstellen dat veel jongere meiden hem een lekker hapje vonden !quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:20 schreef Yez het volgende:
[..]
Ojawel! Hij was hartstikke lekker!![]()
![]()
( Om te zien dan he..)
De zang is me trouwens ook enorm meegevallen, ik was bang dat het niet zo goed
zou klinken maar integendeel!![]()
Het was echt niet te vergelijken met dat optreden op MTV. Het was nu wel echt goed. (ook bij the reason)quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:26 schreef Reddiablo het volgende:
ben blij dat ik naar Seether ben geweest, met het 'optreden' van Hoobastank op de MTV Awards (TV) en Pinkpop in m'n achterhoofd. Lekker bandje, lekkere muziek, 2 fijne CDs - maar wat een baggerband live
Gelukkig maar, ik vond het niet echt fijn om naar te kijken. Gast stond daar bijna in z'n blote tak.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:25 schreef MissHobje het volgende:
Ok.. beetje brakkig te zien.. maar toch
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die foto's dat ie shirt uit had zijn echt mega mislukt![]()
idd , die had zen boks wel erg laag hangen, ik dacht nog ff en sjakie kruipt naar bovenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik vond het niet echt fijn om naar te kijken. Gast stond daar bijna in z'n blote tak.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |