Parisquote:
Verkapte ik-ben-jaloers-post?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:06 schreef Merovingian het volgende:
Verkapt ik-heb-een-vriendin-topique
Verkapt ik-kan-seks-hebben-topique
Verkapt ik-geil-op-moffen-topique
Verkapt ik-doe-HBO-topique
Verkapte ik-ben-getrouwd-en-heb-geen-behoefte-aan-een-duitse-neuckslet-en-heb-tevens-al-een-opleiding-op-niveau-post.quote:
Nee, anders had ik hem wel in R&P geopend.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:27 schreef Merovingian het volgende:
edit: we gaan trouwens toch niet serieus doen heHet blijft KLB
![]()
Dan heb je het niet goed begrepen, ze komt hierheen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:32 schreef KingOfPop het volgende:
TS, aufmachen! Heel gauw naar die Duitser. Raus!
dat deden haar landgenoten ook een halve eeuw geleden en die hebben we er ook weer uitgesodemieterd als ongewenst.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:44 schreef Cothen het volgende:
[..]
Nee, anders had ik hem wel in R&P geopend.
[..]
Dan heb je het niet goed begrepen, ze komt hierheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
is dat alles ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:24 schreef Cothen het volgende:
Dat laat je toch niet zomaar langs je heen lopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow die.. ik zat al te denken..quote:
iedere stoephoer is tegenwoordig een model als je hen op de blauwe / groene / bruine ogen moet geloven.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:07 schreef right_turn het volgende:
Haha, zelfs een model is niet goed genoeg voor de verwende (mutha)fokkertjes
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:24 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja wanneer ben je model? mijn definitie: als je gevraagd wordt voor verschillende photo shoots en er betaald voor wordt. Definitie van wijven: Ik heb een fotograaf betaald om semi-professionele foto's van mij te maken waarop ik er nog enigszins goed uitzie dus ben ik model.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
iedere stoephoer is tegenwoordig een model als je hen op de blauwe / groene / bruine ogen moet geloven.
kwaliteit hoort bovenaan te staan, simpelweg blond met nota bene een snor, een ring om de vinger en een lichte strabismusstand van de ogen kwalificeert niet als 'kwaliteit'.
tenzij je niks beters gewend bent natuurlijk, dan komen de Lloret-gangers weer in beeld.
taalkundig heb je wellicht gelijk, maar je staat dan model op dat moment; de titel model verdien je imho pas als je er je brood mee verdient en je publiek ook daadwerkelijk naar je vraagt, reclamekrantjes e.d. gelden dus niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:46 schreef mirved het volgende:
Ik heb een fotograaf betaald om semi-professionele foto's van mij te maken waarop ik er nog enigszins goed uitzie dus ben ik model.
hoe toepasselijk, een nummer over een tweeslachtige vrouw met mannelijke trekjes... en TS zal het nog kunnen verstaan ook, net als z'n loverboy.quote:
Hear hear!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker wijf TS.
Zeg tegen je vriendin dat je gaat kijken voor een auto in het zuiden des lands en dat je pas laat terugbent. Spreek met die Duitse af, rij naar een F1 hotel en bats haar daar het licht uit de ogen.
Beuk haar helemaal kapot schraal , als revanche voor 40-45. Dat zal haar leren !
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
taalkundig heb je wellicht gelijk, maar je staat dan model op dat moment; de titel model verdien je imho pas als je er je brood mee verdient en je publiek ook daadwerkelijk naar je vraagt, reclamekrantjes e.d. gelden dus niet.
Te lange neus, te hoog hoofd en rare lippen en dan heb ik het nog niet eens over haar jutezak-lijf.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:24 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede regel!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kost je een kratje bier
[..]
En dat is er nog één
TS faalt want weet niet dat een Duitser neuken je een kratje bier kost (of buiten slapen)
Da's zoiets als een Blof-onwaardige metafoor.quote:zeer HBO-onwaardige typo
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's zoiets als een Blof-onwaardige metafoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |