Late Avond Uitzending:
Even kort wat sleutelzinnen.
Me toch weer mee laten slepen, jawel. Jammer dat de brief aan Maurice blijkbaar in braille was opgesteld. Dat las lekker vlotjes!
Een haarscherpe analyse, vond ik, van Bart, die na 50 dagen nog steeds de power heeft om haarfijn te observeren hoe Nederland buiten de muren er uit ziet en wat voor impact de uitzending heeft op het stemgedrag.. Men kiest liever voor het meisje om de hoek, stond gisteren nog naast me in de bakker. Wij zijn een volk die de het volk van Laaf in zijn tuin zet en opeens allemaal Koi-karpers houden voor de mystiek. Wij gaan darten als er iemand kampioen wordt en houden van studeren en toch lekker dom blijven. Niet van Cyril dus. Jammer dat ze weg is. Na vanavond is Bart mijn held. Dat u het weet. Een van de weinigen die zich nog ergert aan de gekmakende volledig valse gezelligheid.
De in volledige sturm und drang houding uitgevoerde Militaire Balts zien we voor een keer door de vingers. Sabine zat er niet ver naast. Men kiest voor gemiddeld.
Wat een hel. Nog twee weken dat Met De Meiden Op Een Onwijs Leuk Roeiweekeinde gelul aan moeten horen van Anouk. Gezellige uitgaansgelegenheid waar de vriendinnen van Anouk zich ophielden tijdens de nominatie. Ik ben dol op groen leer en hout als ik uitga. De groep maakte ook een wat aangeslagen indruk na de nominatie. Ik persoonlijk denk dat de magnetiseersessies haar zwaar zijn opgebroken en misschien ook de iets te fysieke artistieke familie.
Nu moet ik stoppen. Moet gepost worden. Morgen meer.
Groeten, Nico
Wat een ONWIJS goede column. Ik vind 'm je beste tot nu toe. Misschien wel omdat ik het volledig met je eens ben wat betreft Bart en omdat jou dezelfde dingen opvallen die ik ook vaak zie. Dat van die motoriek van Maurice bijvoorbeeld.
Ik heb er echt van genoten en hard lachend achter mijn PC'tje zitten schudden.
Alle lof!
Weather
Ik prijs me gelukkig dat ik niet de enige ben die Bart hoog in het vandel heeft staan. Zoals hij "schopt" tegen de "bewoners-orde" vind ik fantastisch..Op dit moment een kerel naar mijn hart die Bart...(He dat rijmt) IDD de rest is een grote fake bende
Ik groet u en zal een biertje nemen en op je proosten
ps. jammer dan als je ervan baalt dat we je af en toe een veer in je reet steken, je moet er maar mee zien te leven.
Kastanova (the big bad indian) UGH !
Grtz.
Vrees alleen dat de 'harde kern" hem uiteindelijk wegstemd......
Nico.....SUPER.....vond je stuk van gisteren ook top...(kwam door die gele "ballon" vrees ik...(plat?jah....maar wel fun
En het indianen gevoel in je stuk van gisteren werd vandaag nog eens bevestigd in de "late uitzending"...(cerylle, die als een doldwaze indiaanse door de huiskamer huppelde....>grin<
Eindelijk weer eens een toppertje.
Wij houden van meer dan gemiddeld Nico !!!
quote:
op 11-11-1999 om 11:47 PM schreef doordevil het volgende:
Uitzending van 20.00 uur.(...)Vier volkomen onafhankelijk van elkaar in de rondte maaiende ledematen met een alle kanten op schietend hoofd. Heeft maar een heel klein geforceerd gebrekje nodig om Nederland 6 maal goud te bezorgen op de paralympics bij het onderdeel Ballroom Dansen.(..)
quote:
(..)Na vanavond is Bart mijn held. Dat u het weet. Een van de weinigen die zich nog ergert aan de gekmakende volledig valse gezelligheid.
De in volledige sturm und drang houding uitgevoerde Militaire Balts zien we voor een keer door de vingers.(..)
Ik twijfelde eerst nog, maar hij wordt toch een grote kanshebber....
EN, natuurlijk zullen al die jonge backstreetboysmeisje op hem (of z'n tegenstanders weg-)stemmen. dus z'n kansen groeien met de dag.
------------------
Maybe this world is another planet's hell.
Aldous Huxley
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 12 November 1999).]
Hij was weer leuk Nico,en vooral de analyse over Bart.
Sinds Sabine er uit is,is hij weer helemaal zichzelf en dus een van de leukste van het huis(ik hoop dat hij wint).
quote:
op 11-11-1999 om 11:47 PM schreef doordevil het volgende:Vier volkomen onafhankelijk van elkaar in de rondte maaiende ledematen met een alle kanten op schietend hoofd. Heeft maar een heel klein geforceerd gebrekje nodig om Nederland 6 maal goud te bezorgen op de paralympics bij het onderdeel Ballroom Dansen.
Waarom zien mijn collega's hier niet de humor van in?? Ik vind dit namelijk een briljante analyse!
Way to go Nico!
quote:
op 11-12-1999 om 12:03 AM schreef weathergirl het volgende:
Ik vind 'm je beste tot nu toe.
En daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb het zelf niet zo op Bart maar dit lezende wordt ik bijna een Bart fan.
Klasse Nico,
Was gisterenavond na de uitzending zeer benieuwd naar je stukje. Bleek al snel een stuk te zijn. En zoals vele bovenstaande berichten, Bart is zo gek nog niet. En Mauwries. Ach ja, ze zeggen wel eens: stille wateren hebben diepe gronden. Laat hij er dan meteen in sodemieteren, dan zijn we van hem ook af.
Mazzel
quote:
Bart is zijn iets oudere broer die piano speelt tijdens het slotfeest op school. Maurice doet iets met de consumptiebonnen.
Hoe raak! En hoe verzin je het!
Doordevil, bij deze een enorme veer in je reet, of je het nou lekker vindt of niet
quote:
op 11-10-1999 om 09:38 PM schreef Pinball het volgende:
Ik hoop dat de ijzerdraadsculptuurfascinatie van maurice nog vele avonden mijn lachspieren een oncontroleerbare olympische inspanning zal bezorgen!
Ik blijf hopen, ga vooral door!!!
quote:
Anouk is Pinkeltje met Een Glaasje op. "Ik ben hyper, ik ben hyper, ik ben hyper" Even heel hard met de vuist boven op de schedel slaan of kort en venijnig op het verbandje tikken is meestal afdoende.Jammer dat de brief aan Maurice blijkbaar in braille was opgesteld. Dat las lekker vlotjes!
Heerlijk Doordevil, ik heb weer genoten. Bovenstaande quotes vind ik juweeltjes.
En Maurice is inderdaad niet alleen motorisch gestoord. Ik heb die jongen nog nooit een zinnige zin horen afmaken. Meestal blijft het bij kreten, een hoop ge-uuuhhhh, of, helemaal irri, de zin houdt ergens halverwege op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |