abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70104957
Thiemo vandaag helaas verloren met 6-3. 7-6.

Het goede nieuwst is dat Thiemo de aantaande 3 weken toernooien speelt.
pi_70983176
quote:
Thiemo de Bakker breekt met coach John van Lottum
Datum: 14-jul-2009 21:57

Door Marc Hoeben

Tennisser Thiemo de Bakker (foto) en coach John van Lottum hebben met onmiddellijke ingang de samenwerking beëindigd. “We hebben een flinke discussie gevoerd,” verklaarde Van Lottum tegenover Sportweek. “Het werd hem allemaal te veel.”

De twee gingen enkele maanden geleden vol goede moed van start. De Bakker, een supertalent volgens velen, werd door de Nederlandse tennisbond KNLTB een laatste kans geboden. Van Lottum tegen Sportweek: “Het is jammer, echt jammer. Hij is een leuke jongen, ik zag het echt als een uitdaging. Maar het is de grote vraag of hij het wel helemaal wil. Ik heb op de discipline gehamerd, op hoe hij als tennisprof hoort te leven. Dat begon hem te zwaar te vallen. Hij wil het niet meer.”

Afgelopen weekeinde hadden De Bakker en Van Lottum bij het challenger-toernooi in Scheveningen een gesprek in het bijzijn van de technisch directeur van de tennisbond, Rohan Goetzke, en Davis Cup-captain Jan Siemerink. Het was de bekende druppel. “Sinds Roland Garros zag ik hem wegzakken. Hij maakt het zichzelf nu heel moeilijk. Ik zou niet weten hoe hij een tenniscoach moet betalen."
pi_70983349
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Las het ook net, je was me net voor .
DIt is de zoveelste coach die met Thiemo breekt.
Als je de top 100 kan halen moet je nog alles eruit halen, blijkbaar doet Thiemo dit alsnog niet.
pi_70983669
Einde carrière dus... Heel erg zonde.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:37:04 #280
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70983698
Blijkt dus niet bereid om 100% voor de sport te gaan. Kun je misschien beter stoppen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70983859
Dat ziet er inderdaad wel uit ja, Raar dat hij de motivatie niet kan vinden om in de top 100 te komen.
Zeer jammer dit, ik zeg dit liever niet maarja.
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:46:48 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70988020
Langzaamaan komt hij steeds ietsje dichter bij de top. Staat nu onderin de 200....
Maar ik ben bang dat het nu wel zo'n beetje gebeurd is.

Zonde dat zo'n talent het laat lopen terwijl hij er eigenlijk bijna is qua ranking.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_70989228
het is dus niet mogelijk om puur op talent zo'n top 100 te halen
pi_71008283
quote:
Thiemo de Bakker: 'Ik ben goed bezig'
Tennisser Thiemo de Bakker herkent zich niet in de kritiek van zijn ex-coach John van Lottum. De twee verbraken dinsdag de samenwerking. “We hebben een meningsverschil,” erkent De Bakker wel. “Het was te lastig om door te gaan.”
Volgens de tennisser zijn er recentelijk verschillende ‘dingetjes’ gebeurd. “Het is niet zo dat ik het niet trek als ik harder moet werken. Volgens mij was ik goed bezig. En dat hoor ik iedereen ook zeggen.”

Binnenkort heeft De Bakker een gesprek met Rohan Goetzke, technisch directeur van tennisbond KNLTB, over zijn toekomst
RLS
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_71008527
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef Szura het volgende:
Blijkt dus niet bereid om 100% voor de sport te gaan. Kun je misschien beter stoppen
Dat is hij nooit echt geweest.. Ik snap ook niet wat die jongen nou wil
pi_71013160
Stap 1 in het oplossen van je probleem is toegeven dat je een probleem hebt. Zo ver is Thiemo dus nog niet aan de quote van KZ te zien. Sneu.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71015958
'Ik ben goed bezig'.... dat doet me aan Misa denken, zeg.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:51:44 #288
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71017646
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Stap 1 in het oplossen van je probleem is toegeven dat je een probleem hebt. Zo ver is Thiemo dus nog niet aan de quote van KZ te zien. Sneu.
Als je niet onderkent dat je een probleem hebt, is dat niet eens je grootste probleem

Maar inderdaad.

Toch zie je in zijn ranking wel terug dat het steeds ietsje beter gaat.
Er zit dus nog steeds een stijgende lijn in. Een maandje geleden was hij voor het eerst heel even in de top200 te vinden. Nu wel weer wat plaatsen gezakt, maar het gaat dus in theorie nog de goeie kant op.

Hoewel ik wel vind dat het nu te langzaam gaat. OK hij heeft wel eens een blessure gehad maar daar kun je je niet achter blijven verschuilen. Het moet nu gewoon gebeuren. Je moet die laatste stap naar de top 100 maken en dan zien hoe ver je kunt komen.

Ik zou niet weten wat hij nu nog zou kunnen doen. Zonder trainer verder gaan is geen optie. Dan wordt het zo'n Antal van der Duim verhaal. Goeie tennisser maar weet niet hoe hij zich moet gedragen en dus komt hij er niet.

Vorige week trouwens nog van der Duim zien spelen in de dubbel bij de Siemens Open en het blijft eeuwig zonde dat die jongen het gewoon niet gaat halen. Het talent druipt er gewoon vanaf, maar je ziet gewoon dat het hem niet genoeg interesseerd ofzo. Zo ziet het er tenminste uit....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_71514665
Thiemo in de halve finale van de challenger van Tampere. Hij versloeg 3 Oostenrijkers op rij, waaronder de als 6e geplaatste Andreas Haider-Maurer vanochtend. Die gaf op bij een 6-4, 1-0-voorsprong van Thiemo.

Op dit moment bezig tegen de Italiaan Brizzi en 6-0, 3-0 voor. Misschien een double bagle?
pi_71514857
En ja hoor, Thiemo wint met 6-0, 6-0

Brizzi schijnt wel dramatisch gespeeld te hebben, maar toch een goed resultaat. Morgen finale tegen Florian Mayer of Peter Luczak.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:02:17 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71516402
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:32 schreef TheArt het volgende:
En ja hoor, Thiemo wint met 6-0, 6-0

Brizzi schijnt wel dramatisch gespeeld te hebben, maar toch een goed resultaat. Morgen finale tegen Florian Mayer of Peter Luczak.
Laten we eerlijk zijn. Zelfs als De Bakker super goed gespeeld heeft dan moet Brizzi wel dramatisch gespeeld hebben. Anders win je in het mannentennis niet met 6-0 6-0. Tenminste... tenzij je Federer of Nadal heet en tegen de nummer 500 van de wereld speelt ofzo...

Maar mooi zo'n finale
pi_71517629
Er waren er 4 al dit jaar op de ATP tour... de laatste was afgelopen donderdag.
Fijn dat Thiemo weer eens wat punten pakt.
pi_71545989
Hoppa, Thiemo wint de eerste challenger uit zijn carrière. Hij wint de door regen geteisterde finale in Tampere van Peter Luczak.
pi_71546067

Zijn coach dumpt hem en hij beantwoord met een challanger overwinning, de eerste nederlandse challanger winst sinds verkerk athene pakte
pi_71546858
Fantastische overwinning, hopelijk geeft dit een boost, maar dit heb ik al te vaak gezegd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_71556967
Ik hou ook nog even een slag om de arm...

Inmiddels wel opgeklommen richting top 200. Staat nu 207 (wint 49 plaatsen) op de ranking.
pi_71604217
Thiemo verliest van Dolgopolov Jr ondanks winst in de eerste set (met 6-0 )
6-7 4-6 daarna
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:42:56 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71617317
Minder...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:40:07 #299
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_71791797
Thiemo de Bakker heeft op het challenger-toernooi in Vigo, Spanje de tweede ronde bereikt. De als zevende geplaatste De Bakker won dinsdag in twee sets met duidelijke cijfers van Michel Koning: 6-1, 6-1.

dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:54:12 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_71792187
Hoppa!

En nu lekker doorstomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')