Que? Dat maak jij ervan. En Ruben Ramirez Hidalgo staat niet voor niets 80 plaatsen hoger en is hier als tweede geplaatst. Je kan ook zeggen dat hij gewoon pech heeft met de loting.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is dat toch met die Thiemo ?
Gaat lekker !
Heeft talent
En dan, hoppa !
[b]Alles laten lopen[/b], geen kans maken en weer verliezen van een nobody ?
Is dit faalangst ?, Motivatie problemen, Mentaal gefuck ?, Toch gebrek aan talent of geen geloof in eigen kunnen, Weed ?
Damn !!!
Kutzooi
RRH is bepaald geen nobody..weliswaar weggezakt tot buiten de top 100 maar gewoon een doorgewinterde gravelbijter. Vorig jaar zelfs nog een set gepakt van Federerquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat lekker !
Heeft talent
En dan, hoppa !
Alles laten lopen, geen kans maken en weer verliezen van een nobody ?
Is dit faalangst ?, Motivatie problemen, Mentaal gefuck ?, Toch gebrek aan talent of geen geloof in eigen kunnen, Weed ?
Damn !!!
Kutzooi
Toen stond hij zelfs nog 5-1 voor in de derde set.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RRH is bepaald geen nobody..weliswaar weggezakt tot buiten de top 100 maar gewoon een doorgewinterde gravelbijter. Vorig jaar zelfs nog een set gepakt van Federer
Je enthousiasme is duidelijk en hartverwarmend, je kennis van tennis (wauw, dat rijmtquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat lekker !
Heeft talent
En dan, hoppa !
Alles laten lopen, geen kans maken en weer verliezen van een nobody ?
Damn !!!
Kutzooi
er is een heel Rosmalen topicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Szura het volgende:
Is ie onderhand al bezig of regent het weer?
Het was net klaar toen jij postte. Ik dacht dat het een kick was met de uitslag erin toen ik zag dat er gepost wasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef Szura het volgende:
Stom teletekst dan ook, meld het ff
Toevallig was dit het eerste topic waar ik in keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |