www.gadaneerstevennaardedokterendansnelnaardeapotheek.nlquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:59 schreef Gutz het volgende:
www.hebikdiemorgenochtendvoor11uurinhuisliggen.nl?
www.haddatdaneerderbedachtinplaatsvaneendagvoorvertrek.nl ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:59 schreef Gutz het volgende:
www.hebikdiemorgenochtendvoor11uurinhuisliggen.nl?
Dat is ook onmenselijk, ooit geprobeerd?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
och 20 uurtjes in de bus zitten, huillie...
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
www.haddatdaneerderbedachtinplaatsvaneendagvoorvertrek.nl ?
Voor dergelijke korte afstanden is een vliegticket net zo duur als een buskaartje. Je moet alleen niet met KLM gaan vliegen nee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:57 schreef Gutz het volgende:
Omdat dat stel randdebielen waarmee ik op vakantie ga geen geld hebben voor een vliegticket ben ik nu "verplicht"om met de bus te gaan.
hoelaat vertrek je? wanneer dat pas om 10h00 is schiet je daar natuurlijk ook niets mee op.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:37 schreef Gutz het volgende:
Mja, ik ga nu gewoon de kroeg in. Drink er een paar tot een uurtje of 4/5 dan rustig naar huis en dan is 't al wel weer licht.
8uquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:55 schreef Prego het volgende:
[..]
hoelaat vertrek je? wanneer dat pas om 10h00 is schiet je daar natuurlijk ook niets mee op.
Niet mogelijk, werd eindhoven - Parijs, parijs - perpignan. Binnenlandse vlucht is toch net iets duurder dan je zou verwachten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:53 schreef 700MB het volgende:
[..]
Voor dergelijke korte afstanden is een vliegticket net zo duur als een buskaartje. Je moet alleen niet met KLM gaan vliegen nee.
Zwitserland..........ik stem voor intensieve therapie, zelf nu nog voor jou.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die 17 uur in de bus naar Zwitserland was ook geen pretje![]()
Het begon al goed, om 5 uur weg, 's ochtends wel te verstaan. Kotsmisselijk, dankbaar gebruik gemaakt van de (toepasselijke) bruine spuugzakjes. Leraar engels kwam vrij droog met een prullenbak aanzetten![]()
Ik zal zwijgen over de wegrestaurants, volgens mij heb ik het merendeel ook verdrongen.
Op de terugweg ging ik maar van ellende in het gangpad liggen, met de rugzak van een klasgenoot als kussen.
Toen ik thuis kwam had ik meer dan 12 uur geslapen.
Ik ben niet meer te redden hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zwitserland..........ik stem voor intensieve therapie, zelf nu nog voor jou.
Waarom zou je daar met de bus naartoe gaan, daar vlieg je gewoon rechtstreeks naartoe.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:04 schreef padlarf het volgende:
Met de bus naar Rome is btw ook een kutend
Ja vriend, maar ik ging met schoolquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:34 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarom zou je daar met de bus naartoe gaan, daar vlieg je gewoon rechtstreeks naartoe.En anders neem je een trein, dat is altijd nog stukken beter dan een bus.
Nou en, als je school het doet is het plotseling een goed idee?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja vriend, maar ik ging met school(
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |