5 aanstekers voor een euro bij de xenos!!!!!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Alle Turkse vrouwen in Nederland trakteren op een snor verwijdering
daar had ik wel de jackpot voor nodig, om dat te kunnen financierenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Alle Turkse vrouwen in Nederland trakteren op een snor verwijdering
0,2 gram coke.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef beverton het volgende:
btw ik heb 10 euro gewonnen. Waar moet ik dat geld nou aan uit geven. zulks een enorm bedrag.
Lekker dan, ik kan niet eens controleren of ik iets heb gewonnenquote:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@staatsloterij.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at www.staatsloterij.nl Port 443
teletekst 550 ned 1quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lekker dan, ik kan niet eens controleren of ik iets heb gewonnen
Is elke maand hetzelfde gelazer met die waardeloze site van de Staatsloterijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/?550-01quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je doet elke maand meequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is elke maand hetzelfde gelazer met die waardeloze site van de Staatsloterij
je kunt het binnen vijf minuten kwijt zijn:quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef beverton het volgende:
btw ik heb 10 euro gewonnen. Waar moet ik dat geld nou aan uit geven. zulks een enorm bedrag.
Dat is mooi kutquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik speel automatisch mee en weet mijn lotnummers niet
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
je kunt het binnen vijf minuten kwijt zijn:
[ afbeelding ]
de buit met ons delen ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef beverton het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |