Neem een pilletje?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef zomgmoz het volgende:
fak men, en ik heb geen idee hoe het komtIk slaap genoeg, en eet genoeg enzo.. Welke dingen spelen er nog meer mee bij zoiets?
klacht: moe zijn
Slik je wel genoeg?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef zomgmoz het volgende:
fak men, en ik heb geen idee hoe het komtIk slaap genoeg, en eet genoeg enzo.. Welke dingen spelen er nog meer mee bij zoiets?
klacht: moe zijn
Wat doe je op 1 dag?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:38 schreef beverton het volgende:
neem een snikker of post nog een paar keer je leuke smily
Daar moet jij tegenwoordig niet voor in Klaagbaak zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:25 schreef zomgmoz het volgende:
nee maar even serieus nu
ik zit toch niet niet in ONZ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar moet jij tegenwoordig niet voor in Klaagbaak zijn.
Iedereen weet toch dat de echte ONZ niet in ONZ zit maar in KLBquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:46 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
ik zit toch niet niet in ONZ? [ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat de echte ONZ niet in ONZ zit maar in KLB
Je moet meer blowen dude.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef zomgmoz het volgende:
ik kreeg een PM van biogardequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
Eh sorry. maar je hebt een op gemaakt zonder je favo smiley? Ga krassen ofzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |