Hij vindt Kaiser Chiefs wel toll, dus wat dat betreft..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel mijn twijfels over veenstra's muzieksmaak soms
Die zijn ze al heel lang kwijt vrees ik, als ik het 3fm van nu vergelijk met wat jaartjes geleden is het dramatisch.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
We zullen het wel beleven qua megahit, kijken of 3fm haar klasse behoudt
Gotyequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef IJsbergsla het volgende:
Wat zouden jullie een goede megahit vinden?
Aternatief voor Coldplay is Katy Perry - I Kissed A Girl genoemd en dat vind ik zelf wel een aardige plaat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef IJsbergsla het volgende:
Wat zouden jullie een goede megahit vinden?
Dat is toch de 'pam pam pam freakandel speciaal tututu'?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gotye
of Sonny J maar die is door heel 3fm genegeerd behalve Stenders en Ekdom![]()
Dat is Gotye jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Dat is toch de 'pam pam pam freakandel speciaal tututu'?
Noeeez. Die was ik na drie keer al zat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aternatief voor Coldplay is Katy Perry - I Kissed A Girl genoemd en dat vind ik zelf wel een aardige plaat.
2 keer is ook nog wel mee te leven als het daar maar bij blijft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien zou 3FM eens het principe moeten hanteren dat er tussen pak 'm beet van 7 tot 7 een plaat maar één keer voorbij mag komen, de megahit uitgesloten
En dan meteen de regel erbij dat er minstens één keer per dag een liedje van The Cribs voorbij komt. Die heb ik echt nog nooit gehoord op 3fm.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien zou 3FM eens het principe moeten hanteren dat er tussen pak 'm beet van 7 tot 7 een plaat maar één keer voorbij mag komen, de megahit uitgesloten
Post eens een cribs filmpje, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dan meteen de regel erbij dat er minstens één keer per dag een liedje van The Cribs voorbij komt. Die heb ik echt nog nooit gehoord op 3fm.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de enige in mijn last fm lijstje waar ik medium mee ben![]()
Komt omdat je The Dizzy Mans Band en Focus speelt denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Post eens een cribs filmpje, ik ben benieuwd
Die staat in mijn favorietenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb je deze al eens gezien? Ma-gi-straal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |