Daar is ie volgens mij te 'ouderwets' voorquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou stenders wel is hier mee lurken, wij weerspiegelen denk ik wel het gemiddelde van de 3fm luisteraar.
Volgens mij ook jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:21 schreef TheZapster het volgende:
Stenders irriteert zich helemaal rot denk ik door die Andrew![]()
Dat toontje kan hij inderdaad erg goed.quote:Vanmiddag was al zo mooi toen 1 van de k3's zei dat hij van die "toffe" muziek draaide en Stenders terugkwam met ..."Vind je dat echt.......?" met zo'n heerlijke sarcastische toon die alleen Stenders kan plaatsen![]()
OMG nee he Coldplay
lijkt er op dat er limiet opzit van 5x omdat het anders de megahit overstijgtquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijf keer op een dag dezelfde plaat. Worden die dj's er zelf niet moe van?![]()
![]()
Daag schoonheid van Viva La Vida.
Als de muziekredactie het eens deed zouden we er nog iets mee op schieten,stenders heeft helaas weinig te vertellen op 3fmquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou stenders wel is hier mee lurken, wij weerspiegelen denk ik wel het gemiddelde van de 3fm luisteraar.
Denk en hoop echt dat ze voor een andere plaat gaan. Mooie plaat hoor de nieuwe van Coldplay maar je hoort dat ding nu al super vaak en dat zal de komende maanden echt niet veranderen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Dan zal Coldplay ook wel megahit worden, binnen twee weken ben je een nummer dan helemaal zat.
Het zal wel jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Dan zal Coldplay ook wel megahit worden, binnen twee weken ben je een nummer dan helemaal zat.
Ja net als dat All Summer Long van Kid Rock.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Wij zijn niet de gemiddelde 3FM-luisteraar. Daarvoor luisteren we te veel op een dag... Dan valt de herhaling van diverse platen enorm op.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ook nooit meer iets fatsoenlijks gemaakt hiernaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Kosheen... nooit meer wat van gehoord!
Pfffff als je het hebt over een plaat die ik ook al aardig zat ben dan is de Summer Long van Kid Rock daar wel een van.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja net als dat All Summer Long van Kid Rock.
Dan blijft de magie van de radioquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:30 schreef IJsbergsla het volgende:
Weet een van jullie waarom Stenders die cam altijd op de gang zet?
quote:michielveenstra @RoelJewel: zo, zijn wij het even niet eens! Ik hoor m nog te weinig!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:30 schreef IJsbergsla het volgende:
Weet een van jullie waarom Stenders die cam altijd op de gang zet?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
Daar is ie volgens mij te 'ouderwets' voor
Catch vind ik nog wel gaan maar (Slip and Slide) Suicide vind ik een stuk minder. Lees dat ze in 2007 nog een single hebben uitgebracht met de hele toepasselijk titel Overkill.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ook nooit meer iets fatsoenlijks gemaakt hierna![]()
Ik heb ze als voorprogramma van Faithless gezien in de HMH en tjongejonge wat was Kosheen slecht.Alles draaide om dit nummer, de rest was bagger terwijl ik drum 'n bass echt kan waarderen maar dit was bagger
Ik heb ook echt wel mijn twijfels over veenstra's muzieksmaak somsquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra is 't op twitter niet met me eens
[..]
Ohja Catch was ook nog wel aardig maar weet niet of dat al was met dat concert toen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Cat
[..]
Catch vind ik nog wel gaan maar (Slip and Slide) Suicide vind ik een stuk minder. Lees dat ze in 2007 nog een single hebben uitgebracht met de hele toepasselijk titel Overkill.
Wat Michiel betreft dus de nieuwe Meeeeeeegahit. Denk dat veel jocks daar zo overdenken.. We horen het wel weer morgen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra is 't op twitter niet met me eens
[..]
Hij vindt Kaiser Chiefs wel toll, dus wat dat betreft..quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel mijn twijfels over veenstra's muzieksmaak soms
Die zijn ze al heel lang kwijt vrees ik, als ik het 3fm van nu vergelijk met wat jaartjes geleden is het dramatisch.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
We zullen het wel beleven qua megahit, kijken of 3fm haar klasse behoudt
Gotyequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef IJsbergsla het volgende:
Wat zouden jullie een goede megahit vinden?
Aternatief voor Coldplay is Katy Perry - I Kissed A Girl genoemd en dat vind ik zelf wel een aardige plaat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef IJsbergsla het volgende:
Wat zouden jullie een goede megahit vinden?
Dat is toch de 'pam pam pam freakandel speciaal tututu'?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gotye
of Sonny J maar die is door heel 3fm genegeerd behalve Stenders en Ekdom![]()
Dat is Gotye jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Dat is toch de 'pam pam pam freakandel speciaal tututu'?
Noeeez. Die was ik na drie keer al zat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aternatief voor Coldplay is Katy Perry - I Kissed A Girl genoemd en dat vind ik zelf wel een aardige plaat.
2 keer is ook nog wel mee te leven als het daar maar bij blijft.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien zou 3FM eens het principe moeten hanteren dat er tussen pak 'm beet van 7 tot 7 een plaat maar één keer voorbij mag komen, de megahit uitgesloten
En dan meteen de regel erbij dat er minstens één keer per dag een liedje van The Cribs voorbij komt. Die heb ik echt nog nooit gehoord op 3fm.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Misschien zou 3FM eens het principe moeten hanteren dat er tussen pak 'm beet van 7 tot 7 een plaat maar één keer voorbij mag komen, de megahit uitgesloten
Post eens een cribs filmpje, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En dan meteen de regel erbij dat er minstens één keer per dag een liedje van The Cribs voorbij komt. Die heb ik echt nog nooit gehoord op 3fm.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de enige in mijn last fm lijstje waar ik medium mee ben![]()
Komt omdat je The Dizzy Mans Band en Focus speelt denk ik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Post eens een cribs filmpje, ik ben benieuwd
Die staat in mijn favorietenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb je deze al eens gezien? Ma-gi-straal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |