Ik zou een bal door zijn ruit trappen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:47 schreef Genius-F het volgende:
Met een aantal maten gaan we voetballen, nou is er één gozert bij die liever gaat Xboxen in zijn eentje dan dat hij komt voetballen![]()
![]()
Klacht: Autist die liever Xboxt dan met maten een balletje trapt.
cliché kut argumentquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:48 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht dat iemand mij riep... maar niet dus. Maar hij heeft wel gelijk. Moeite doen om de bal te krijgen en hem dan weer wegschoppen. Ik bedoel: WTF!?
Jij zit dus liever alleen thuis dan dat je je vermaakt met vrienden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:48 schreef BobbyB het volgende:
Ik dacht dat iemand mij riep... maar niet dus. Maar hij heeft wel gelijk. Moeite doen om de bal te krijgen en hem dan weer wegschoppen. Ik bedoel: WTF!?
Wat zou daar mis mee zijn dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij zit dus liever alleen thuis dan dat je je vermaakt met vrienden?
Dat vermaakt hem bllijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Waar ongeveer zeg ik dat?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Er is inderdaad niks mis mee. Hoef niet 24/7 met mijn vrienden opgescheept te zitten. Maar buiten dat heb ik nergens gezegd dat ik liever thuis zit.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef mirved het volgende:
Blijkbaar is alleen xboxen leuker dan met jou voetballen. Zegt dus meer over jou
Vuilak.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:02 schreef slindenau het volgende:
Ik zit ook liever thuis dan (buiten) met vrienden spelen.
Thuis kan ik lekker met mijzelf spelen, buiten niet.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:47 schreef Genius-F het volgende:
Met een aantal maten autisten gaan we voetballen, nou is er één slimme gozert bij die liever gaat Xboxen in zijn eentje dan dat hij komt voetballen
Klacht: Autisten die liever Xboxt dan met maten een balletje trapt met z'n allen debiel achter een balletje aan rennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |