Dat je een retorische vraag stelt aan het einde van je klacht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef Scoobysnacks het volgende:
wat denk je zelf.
Kutcursieverquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat je een retorische vraag stelt aan het einde van je klacht.
Vooralsnog lukt dat aardig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Nikmans het volgende:
Verwacht je nu daadwerkelijk feedback op deze 'klacht' die het niveau van '' ontstijgt?
Net als dat mensen mij de hele tijd aandacht schenken door te vragen of ik aandacht wil trekken met het schuin typen. Hypocriete bendequote:
Je letters vallen om.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat je een retorische vraag stelt aan het einde van je klacht.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:57 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
zal ff aan mijn vrouw vragen of ze het daarmee eens is mkay?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Turkse meisjes met hun mooie donkere haren en mooie bruine ogen
je bedoelt zeker in de bijlage van de Telegraaf?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:19 schreef Dickbride het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik las in Volkskrant Magazine () ook nog es dat allochtone vrouwen onwijs lekker kunnen pijpen
![]()
.
Verkapt ik-heb-geglimlacht-naar-een-mooie-sexy-turkse-maar-ze-ontweek-m'n-glimlach-de-hoer-dus-zal-ze-wel-uitgehuwelijkt-worden-en-het-kan-er-niks-mee-te-maken-hebben-dat-ik-een-zielige-kneus-ben-dus-het-is-allemaal-de-schuld-van-islam-en-het-is-momenteel-stoer-om-de-koran-een-sprookjesboek-te-noemen-en-ik-gooi-er-nog-wat-andere-clichees-in-want-dan-lijkt-het-nog-geloofwaardige-maar-wat-ben-ik-toch-eigenlijk-eenzaam-topic?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef Scoobysnacks het volgende:
Achterlijke wijven. Eerst dragen ze zo'n sjaal op hun hoofd omdat dat moet van de man, die de baas schijnt te zijn en zo, want dat staat in het grote sprookjesboek, en dan laten ze zich daarna gewillig terug verschepen naar Turkije om met een of andere vieze zjweetturk te gaan trouwen die ze elke dag slaat en van wie ze nooit naar buiten mogen. Alleen maar omdat de grote prins carnaval in datzelfde sprookjesboek dat ook deed. Wat een volk. En als je ze dan wil helpen of zo dan beginnen ze over eerwraak en dat ze dan doodgemaakt worden door hun broers vanwege de eer van de familie, terwijl diezelfde paupers wel allemaal aan de alcohol zitten en achter de Nederlandse vrouwen aan. Die mogen dat wel?
Klacht: wat denk je zelf.
Dat dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-geglimlacht-naar-een-mooie-sexy-turkse-maar-ze-ontweek-m'n-glimlach-de-hoer-dus-zal-ze-wel-uitgehuwelijkt-worden-en-het-kan-er-niks-mee-te-maken-hebben-dat-ik-een-zielige-kneus-ben-dus-het-is-allemaal-de-schuld-van-islam-en-het-is-momenteel-stoer-om-de-koran-een-sprookjesboek-te-noemen-en-ik-gooi-er-nog-wat-andere-clichees-in-want-dan-lijkt-het-nog-geloofwaardige-maar-wat-ben-ik-toch-eigenlijk-eenzaam-topic?
Oeps! U heeft vre gelijk! Dank u wel!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Knevelt het volgende:
[..]
je bedoelt zeker in de bijlage van de Telegraaf?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef m0m0 het volgende:
TS is gedumpt door een heerlijk, geil Turks fruitje. Voor een dikke, zweterige analfabetische boer die 30 jaar meer levenservaring heeft.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef Scoobysnacks het volgende:
Achterlijke wijven. Eerst dragen ze zo'n sjaal op hun hoofd omdat dat moet van de man, die de baas schijnt te zijn en zo, want dat staat in het grote sprookjesboek de fabeltjeskorant, en dan laten ze zich daarna gewillig terug verschepen naar Turkije om met een of andere vieze zjweetturk te gaan trouwen die ze elke dag slaat en van wie ze nooit naar buiten mogen. Alleen maar omdat de grote prins carnaval in datzelfde sprookjesboek dat ook deed. Wat een volk. En als je ze dan wil helpen of zo dan beginnen ze over eerwraak en dat ze dan doodgemaakt worden door hun broers vanwege de eer van de familie, terwijl diezelfde paupers wel allemaal aan de alcohol zitten en achter de Nederlandse vrouwen aan. Die mogen dat wel?
En snorquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Jij hebt vanmiddag dat programma op tv gezien, die jongen die geilde op die marroc met een hoofddoek.. maar derna een blauwtje liep.. Vandaar dit topicquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef Scoobysnacks het volgende:
Achterlijke wijven. Eerst dragen ze zo'n sjaal op hun hoofd omdat dat moet van de man, die de baas schijnt te zijn en zo, want dat staat in het grote sprookjesboek, en dan laten ze zich daarna gewillig terug verschepen naar Turkije om met een of andere vieze zjweetturk te gaan trouwen die ze elke dag slaat en van wie ze nooit naar buiten mogen. Alleen maar omdat de grote prins carnaval in datzelfde sprookjesboek dat ook deed. Wat een volk. En als je ze dan wil helpen of zo dan beginnen ze over eerwraak en dat ze dan doodgemaakt worden door hun broers vanwege de eer van de familie, terwijl diezelfde paupers wel allemaal aan de alcohol zitten en achter de Nederlandse vrouwen aan. Die mogen dat wel?
Eensquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef Gluckskafer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |