Sesamstraat? Lees je inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
PusKut is kloon van 1136, zelfde sesamstraat mannetje in de avatar.![]()
Doe huillies biatch
ik weet nog net zo niet wat de cock van jou alibi vindtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sesamstraat? Lees je inAls PusKut trouwens een kloon van mij was, dan had hij hier niet om 14:57 kunnen reageren. Ik was namelijk aan het werk
![]()
je doet het zelf ook, eikelquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:04 schreef PusKut het volgende:
Neem bijvoorbeeld elfzesendertig : http://forum.fok.nl/user/history/193033
Waarom? Omdat het dan meer opvalt? Aandacht te kort?
TS kan er niet mee omgaan.
TS is een huilie.
TS heeft ook AIDS.
enz.
Klacht : zie TT.
Samenvatting : zie posthistory elfzesendertig.
Ja alles doorgestreept hebben voegt weinig toe. Maar soms is het handig om een subtiele hint aan te duiden. Bijvoorbeeld: Bij die kutsupermarkt C1000 ga ik nooit meer winkelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:25 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind cursief of vetgedrukt nog altijd beter dan alles doorgestreept
M.
Heeeeeeeeeeeej, nooit geweten man! Mijn dag kan nu al niet meer stuk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja alles doorgestreept hebben voegt weinig toe. Maar soms is het handig om een subtiele hint aan te duiden. Bijvoorbeeld: Bij die kutsupermarkt C1000 ga ik nooit meer winkelen.
Voorbeeld hoor.
Excuus mijnheer Elfzes&30 , maar als ik vragen mag. Waar komt dat knuffelbeest dan wel vandaan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sesamstraat? Lees je inAls PusKut trouwens een kloon van mij was, dan had hij hier niet om 14:57 kunnen reageren. Ik was namelijk aan het werk
![]()
Graag gedaan!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:17 schreef PusKut het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeej, nooit geweten man! Mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Okthxbye.
Het is Flat Ericquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Excuus mijnheer Elfzes&30 , maar als ik vragen mag. Waar komt dat knuffelbeest dan wel vandaan?
Afrikaanse vlakte, Regenwoud ( what's left of it!), Rusland, vertel het ons 11/06/30
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |