DAt mag welquote:
Goh kijk de kloon van de TS is er ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier was ooit al eens een heel goed topic over.
Aandachtshoeren
Zelfde poppetje in de avatarquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Goh kijk de kloon van de TS is er ook.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Goh kijk de kloon van de TS is er ook.
Zeg maar zo ongeveer de positie waarin Paris Hilton regelmatig staat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:05 schreef 2609 het volgende:
wat is dat cursief?
Jeweettoch, man ik zit je maar te dissen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:38 schreef elfzesendertig het volgende:
We zijn aan elkaar verbonden. Hou van me![]()
ik dacht eerst dat dat bruine bij die van 1136 zijn haren waren. Wat is dat voor 'n leip poppeke?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:36 schreef PusKut het volgende:
[..]
Jij denkt, ze hebben dezelfde usericon.. dus zal het wel een kloon zijn?
Epic-fail.
Flat Ericquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:39 schreef Knevelt het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat dat bruine bij die van 1136 zijn haren waren. Wat is dat voor 'n leip poppeke?![]()
1 2 3 | [code][spoiler][quote][sup][sub][s][u][i][b]Kutttopic[/b][/i][/u][/s][/sub][/sup][/quote][/spoiler][/code] ?> |
Maar zo zet ik mezelf ook in de spotlights, mijn avond kan niet meer stukquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:39 schreef Scoobysnacks het volgende:
Nee ik denk elf krijgt te weinig aandacht dus opent ie een topic over zichzelf want negatieve aandacht is ook aandacht en voila, het lukt ook nog. Poppetje is leuk maar bijzaak.
Staat ie al schuin ja?quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:42 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ga even rukken op al deze aandacht.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:41 schreef Maurari het volgende:
Er zit hier ook een aandachtshoer op fok die alleen maar in subscript typt.
kom jij hier ook nog?quote:
Het is anders best opvallend dat jij en je kloon Elfenzessendertig niet tegelijkertijd online zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:36 schreef PusKut het volgende:
[..]
Jij denkt, ze hebben dezelfde usericon.. dus zal het wel een kloon zijn?
Epic-fail.
Het is ook opvallend dat jij nooit het vak Lezen hebt genoten op school.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Het is anders best opvallend dat jij en je kloon Elfenzessendertig niet tegelijkertijd online zijn.
Al reageren jullie 1 minuut na elkaar !!!_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet gewoon IE en FF (of andere combi) naast elkaar gaan gebruiken om posten onder een kloon geloofwaardig te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:58 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Het is anders best opvallend dat jij en je kloon Elfenzessendertig niet tegelijkertijd online zijn.
Al reageren jullie 1 minuut na elkaar !!!_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zomg mensen die 6 minuten later nog een edit maken, om een gaar plaatje in te voegenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:00 schreef slindenau het volgende:
Laten we een ANTI-1136 FRONT op gaan richten.
Hier, nu, jetzt und fur immer!
[ afbeelding ]
Jawohl mein Führer!
Sie haben ein klacht jawohl?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:07 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg mensen die 6 minuten later nog een edit maken, om een gaar plaatje in te voegen![]()
ja, barend en van dorpquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:13 schreef PusKut het volgende:
[..]
En zijn kloon ook graag, bvd.
Okthxbye.
Nee, deze was veel beter: Stumps die vrouwelijke FOK!users proberen te regelen via FOKquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier was ooit al eens een heel goed topic over.
Aandachtshoeren
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:24 schreef Knevelt het volgende:
Wat heb jij d'r mee te màk'n wat voor boek ik wil heb'n?
quote:
Mijn topic, wat doe je?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:48 schreef PusKut het volgende:
Knevelt, nu ben je gewoon irritant.
Dat is nog erger dan cursief typen
quote:
Waar staan die statsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:22 schreef Knevelt het volgende:
[..]Heb met die posts lekker wel de top 10 van dagcijfers behaald met 118 posts.
!
Dagcijfers #161quote:
Damn, ik sta op de 17e plaats...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:20 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Dagcijfers #161
Als het goed is kom je meteen bij de top 100 van gisteren uit. In dat topic verschijnen vrijwel iedere dag de poststatistieken.
ZarGonavatarjatter?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Oranje0031 het volgende:
HAHAHAHAH grappig ik ga dit gebruiken voortaan
Een beetje van jezelf, en de rest van zarGon.quote:
Sesamstraat? Lees je inquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
PusKut is kloon van 1136, zelfde sesamstraat mannetje in de avatar.![]()
Doe huillies biatch
ik weet nog net zo niet wat de cock van jou alibi vindtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sesamstraat? Lees je inAls PusKut trouwens een kloon van mij was, dan had hij hier niet om 14:57 kunnen reageren. Ik was namelijk aan het werk
![]()
je doet het zelf ook, eikelquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:04 schreef PusKut het volgende:
Neem bijvoorbeeld elfzesendertig : http://forum.fok.nl/user/history/193033
Waarom? Omdat het dan meer opvalt? Aandacht te kort?
TS kan er niet mee omgaan.
TS is een huilie.
TS heeft ook AIDS.
enz.
Klacht : zie TT.
Samenvatting : zie posthistory elfzesendertig.
Ja alles doorgestreept hebben voegt weinig toe. Maar soms is het handig om een subtiele hint aan te duiden. Bijvoorbeeld: Bij die kutsupermarkt C1000 ga ik nooit meer winkelen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:25 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind cursief of vetgedrukt nog altijd beter dan alles doorgestreept
M.
Heeeeeeeeeeeej, nooit geweten man! Mijn dag kan nu al niet meer stuk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja alles doorgestreept hebben voegt weinig toe. Maar soms is het handig om een subtiele hint aan te duiden. Bijvoorbeeld: Bij die kutsupermarkt C1000 ga ik nooit meer winkelen.
Voorbeeld hoor.
Excuus mijnheer Elfzes&30 , maar als ik vragen mag. Waar komt dat knuffelbeest dan wel vandaan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sesamstraat? Lees je inAls PusKut trouwens een kloon van mij was, dan had hij hier niet om 14:57 kunnen reageren. Ik was namelijk aan het werk
![]()
Graag gedaan!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:17 schreef PusKut het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeej, nooit geweten man! Mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Okthxbye.
Het is Flat Ericquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:24 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Excuus mijnheer Elfzes&30 , maar als ik vragen mag. Waar komt dat knuffelbeest dan wel vandaan?
Afrikaanse vlakte, Regenwoud ( what's left of it!), Rusland, vertel het ons 11/06/30
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |