ja dus en black mamba niet ingeweest, voeten hangen daar los!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:33 schreef tripack het volgende:
[..]
nee lijkt me ook niet nee.... heel veel heuvels op en neer. ben je nog wel ergens in geweest Draakje?
die black mamba was wel stoeralleen duurde de rit maar een halve minuut ofzo
Tuurlijk is het kut, maar ik wil het wel proberen. Ik moet de rest van mijn leven nog doen met dat "ding".quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus da's klote zeg
Maar vind je het niet waard om in ieder geval te proberen?
Zo rond blijven lopen lijkt me ook niet echt briljant (zei de wandelende lego technics pop)
fijn weekend dan alvast!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, alleen maar jongen...
@DV, dat is een nee dus...
Trouwens, ik zal hier vandaag niet meer verschijnen![]()
jah klopt inderdaad... erg rolstoelonvriendelijk dus... daar had ik niet op gelet de keer dat ik er was..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dus en black mamba niet ingeweest, voeten hangen daar los!
Maar geen enkele attraktie is rolstoel vriendelijk zoals we dat hier kennen
heb er wel een paar gedaan maar dan gewoon met mn krukken alleen overal moest je dan ook een trap op
Have fun vandaag! En niet te hard werken hèquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, alleen maar jongen...
@DV, dat is een nee dus...
Trouwens, ik zal hier vandaag niet meer verschijnen![]()
nooit vanuit gaan dat het niet gaat helpen hoor, dan help het meestal ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het kut, maar ik wil het wel proberen. Ik moet de rest van mijn leven nog doen met dat "ding".
Alleen heeft de plastich chirug aangegeven dat het aan te raden is eerst langs een ergotherapeut te gaan, om te kijken of ik b.v dingen ander kan doen zodat ik geen pijn heb enzo. B.v net even andere bewegingen maken, of voor sommige dingen een brace dragen. Mocht dat alsnog niet helpden (wat ik verwacht) gaat het mes erin.
Draakje!!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we zouden 2 dagen phantasialand doen
maar om 17.30 daar alles al gezien dus vonden het zonde om er te slapen en vandaag weer te gaan
dus lekker een restaurantje opgezocht en naar huis gegaan
phantasialand is met rolstoel gewoon not done
Jep, en daar ben ik je ook heel dankbaar voor!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nooit vanuit gaan dat het niet gaat helpen hoor, dan help het meestal ook niet
ergotherapie kan heel veel bereiken, maar goed daar ken je mijn mening al over
ach ja uiteindelijk gaat het erom dat we samen uit zijn! en volgens de ambtenaar is dat ook onze grootste kracht, overal weer wat leuks van te maken, wij kennen niet anders ha haquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draakje!!!!!
Zeker minder dat veel van die parken niet echt rolstoel vriendelijk zijn!
Alleen b.v de efteling is wel goed te doen![]()
Wel blij om te horen dat je alsnog een leuke dag hebt gehad!
Koffie?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Have fun vandaag! En niet te hard werken hè![]()
En het is nog niet eens een nee!
Een of andere mongool heeft op mijn opleiding de telefoon op doorschakelen gezet, waardoor ik het hoofdkantoor steeds aan de lijn krijg.. Die proberen me door te verbinden met de conciërge en weet ik het allemaal wie en niemand neemt op!
*Nerdrage*
Daar gaat het allemaal om. En als jullie niet anders kennen moet het helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja uiteindelijk gaat het erom dat we samen uit zijn! en volgens de ambtenaar is dat ook onze grootste kracht, overal weer wat leuks van te maken, wij kennen niet anders ha ha
Ben nu aan de yoghiquote:
Dat vraag ik toch nietquote:
Whehequote:
vorig jaar op schiermonnikoog gingen we (met mij in de rolstoel) wandelen en ik houd dan wel van creatieve routes, maar waren we zo verdwaald en geen verharde weg meer te bekennenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar gaat het allemaal om. En als jullie niet anders kennen moet het helemaal goedkomen![]()
Faithy weet hoe het moetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:43 schreef Faithy het volgende:
een kan koffie
een kop koffie
Fok!
morgen vakantie
E en snel een beetje!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:53 schreef Seventees het volgende:
Bijna weekend!!!
a) Eindelijk!! Hier was ik al aantoe sinds maandag
b) So? Dan moet ik ook werken
c) Vakantie
d) Mwa, een dag al alle anderen
e) Rot op met je stomme Poll en breng me wat thee/koffie/choco
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Whehe![]()
Nee, drink geen koffie.. Maar thanks for asking
whehehe wat een verhaalquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vorig jaar op schiermonnikoog gingen we (met mij in de rolstoel) wandelen en ik houd dan wel van creatieve routes, maar waren we zo verdwaald en geen verharde weg meer te bekennen
maar een lol dat we hebben gehad, rolstoel is er uiteindelijk ook nog stuk van gegaan (gelukkig alleen de rugleuning) en hebben we op een gegeven moment tom tom maar aangezet om de boot weer terug te vinden.
quote:
Ons bruidje!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
hai seven
en ik spring ff onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |