Ach ja, msn taal enzeuw, maarja t verdient goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:20 schreef IQM het volgende:
Werk dan ook niet in een callcenter, pauper.
En wat bolletje en erkel zeggen, natuurlijk. Vooral dat.
T klint zo onderdanigquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:34 schreef MLF het volgende:
niks mis mee
Biancavlaquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:32 schreef Biancavia het volgende:
Kan de bakker ook eens lekker zitten.
Tot uw dienst!
At your service!
Dat vind ik met a en an in het Engels nog erger. Mensen die "a apple" zeggen. Dat krijg je je strot toch niet eens uitquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die niet weten wanneer ze u en uw moeten toepassen:
Modje, TT change?quote:
Het is geen straat- of MSN-taal, dan is het voor de gemiddelde jongere al gauw te moeilijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:40 schreef Skv het volgende:
Het is gewoon netjes, correct, nederlands hoor.
vind je dat soms cool ofzo, alles in cursief typen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat vind ik met a en an in het Engels nog erger. Mensen die "a apple" zeggen. Dat krijg je je strot toch niet eens uitHet hapert.
Tweede keer dat je het vraagt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:47 schreef Knevelt het volgende:
[..]
vind je dat soms cool ofzo, alles in cursief typen?
Het is ook een onderdanige opmerking. Sowieso zijn mensen die uit zichzelf u zeggen tegen anderen niet te vertrouwen. Oprechtheid is bij hen ver te zoeken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:45 schreef delano.888 het volgende:
vindt het alleen zo onderdanig klinken
Ik ben het verplicht bij het callcenter, en hoor het ook altijd terug, vandaag noemde iemand me 1x jij, en dat was toch wel ff een wtf momentquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:50 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het is ook een onderdanige opmerking. Sowieso zijn mensen die uit zichzelf u zeggen tegen anderen niet te vertrouwen. Oprechtheid is bij hen ver te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |