Van die klootzakken die vinden dat het fietspad te min voor hun is.quote:
Psv is nog saaier dan wielrennen en nauwelijks voetbal te noemen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef valek het volgende:
Wat is Wielrennen toch saai en kut. Moet er smiddags op het werk altijd naar luisteren omdat mijn collega's dat willen. Die wielrenners zijn toch allemaal omhoogevallen kutjunkies. Wat een kutsport.
Geef mij maar voetbal, dat is tenminste een echte sport. Kan niet wachten tot het voetbalseizoen weer is begonnen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Psv is nog saaier dan wielrennen en nauwelijks voetbal te noemen.
Al 4 jaar beter dan de rest. Maar daar gaat het nu niet om.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Over saai gesproken...quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:25 schreef Nerzhul het volgende:
TDF YAKKES, Kijk liever motorsport, gief moto GP!
Ajacied? Zoja...quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Korfbal is nog leukerquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:25 schreef Nerzhul het volgende:
TDF YAKKES, Kijk liever motorsport, gief moto GP!
FiFiquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:59 schreef Knevelt het volgende:
Maar Philip Freriks maakt toch zeker alles goed, of niet dan?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:30 schreef valek het volgende:
Geef mij maar voetbal, dat is tenminste een echte sport
Lul niet man, je hebt nooit een wedstrijd gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:12 schreef zagevent het volgende:
Néé, voetbal is pas interessant. Twintig mannen die 90 minuten tegen een bal staan te schoppen in de hoop dat hij eens in een kader past.![]()
Ik hou van én voetbal én wielrennen, maar als je het relativeert zijn beide sporten belachelijk.
Leer lezen. Ik zeg dat 20 spelers achter de bal aanlopen. 22 spelers - 2 keepers = 20 spelers.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lul niet man, je hebt nooit een wedstrijd gezien
20 spelers toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |