Hoe heb je het nu uiteindelijk gedaan, dan?quote:
Of misschien punchte ze 'm wel to the beat. Of beach ...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:58 schreef Liquidootje het volgende:
Did she beat you to the punch?
Waaromquote:
Weet even niet wat te zeggen.....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef Chriz2k het volgende:
Saillant detail: TS heeft hier ooit eens verteld dat hij op zijn 20e met een meisje van 11 heeft gezoend.
Wat is dit voor een aandachthoerige post?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:41 schreef Beach het volgende:
Dat van 20 en 11 is natuurlijk niet waar![]()
Maargoed ik vraag me nu af of ik wl het juiste heb gedaan
Mietje! Hou es op met whinen, en post even wat er precies is gebeurd. We wachten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:41 schreef Beach het volgende:
s8 = sachtquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:10 schreef Aneurism het volgende:
Hmmm verkeerd:
'Oi s8, t = nu v4k4nty, ga > lorret > tis uit, d8 xxx'
zow
hoi zacht, het is nu vierkviernty, ik ga groter dan lloret, groter dan het is uit, dacht kusjes.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:10 schreef Aneurism het volgende:
Hmmm verkeerd:
'Oi s8, t = nu v4k4nty, ga > lorret > tis uit, d8 xxx'
zow
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:41 schreef Beach het volgende:
Ik zat in de buurtquote:Op zondag 2 januari 2005 01:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, ik was 17 en zij 12![]()
![]()
![]()
Open er dan ook geen topics meer over, dit is een anti-climaxquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:11 schreef Beach het volgende:
Chris2k, toen was ik van de wereld![]()
En verder wil ik het niet over uitmaken meer hebben
op naar de volgende , je begon al geinteresseerd naar anderen te kijken zei je. Deze relatie zou hooguit nog 6 maanden duren.quote:
TS is pnwd!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk; hoe meer ik haar terugwil![]()
![]()
GODVERDOMME WAT BEN IK STOM
Mja, redelijk. No way dat ze je nog terugwilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:GODVERDOMME WAT BEN IK STOM
Zij waar je je niet meer tot aangetrokken voelde?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()
zal ik de TT veranderen naar Hoe krijg ik haar weer terug?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()
Anders post je gewoon even een foto, dan kunnen wij de realiteitswaarde (is dit een woord?) van jouw bewering, dat ze niet meer aantrekkelijk is nagaan. Dit lijkt me een redelijke tegemoetkoming. Ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:55 schreef Beach het volgende:
Nee mag dicht hoor![]()
ik weet echt niet meer wat ik wil
Voorspelbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:56 schreef TheVotary het volgende:
Ik vind je trouwens een slappe zak. Jij bent zeker zo'n eikel die haar zodadelijk gaat opbellen om te zeggen dat je je hebt vergist om dan na een maand toch weer op hetzelfde uit te komen.
Dikke, vette nep ja. Dat begon ik bij de OP al te denkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:49 schreef PDOA het volgende:
Nu geloof ik geen ene zak meer van dit topic.
Nu gebruik IK eens dequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Beach het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |