Ik zie dat als iets positiefs.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef TNA het volgende:
Je kunt beter klagen over olie die opraakt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
Vliegtax meer dan terecht, als je poen genoeg hebt om te kunnen vliegen dan kan dat beetje vliegtax er ook wel vanaf.
Ja, je reinste onzin.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
Vliegtax meer dan terecht, als je poen genoeg hebt om te kunnen vliegen dan kan dat beetje vliegtax er ook wel vanaf.
Of ze er nu hard voor gewerkt hebben of niet, ze hebben poen dus kan die vliegtax er ook nog wel vanaf. Anders ga je toch op de camping in Emmer Compascuum zitten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:14 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ja, je reinste onzin.
Mensen met poen hebben daar vaak hard voor gewerkt door bijvoorbeeld hard te studeren, terwijl de paupers die nu klagen de lessen zaten te verstoren.
Wat een redenatiequote:Op donderdag 10 juli 2008 14:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Of ze er nu hard voor gewerkt hebben of niet, ze hebben poen dus kan die vliegtax er ook nog wel vanaf. Anders ga je toch op de camping in Emmer Compascuum zitten.
(nofi voor mensen in Emmer Compascuum)
Ik ook. Beter maak je je zorgen om helium en andere elementen die opraken.quote:
Cool he, vergeleken bij de telegraaf lezers zijn fokkertjes beschaafde, welbespraakte nadenkende rustpuntjes op het internet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:26 schreef yosander het volgende:
Tering, die reacties bij dat bericht.
lekker goed voor je land, mensen naar duitse en belgische vliegmaatschapijen sturen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:09 schreef Heatseeker het volgende:
Ja toch, laat ze lekker het mileu in duitsland en belgie maar vervuilen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lekker goed voor je land, mensen naar duitse en belgische vliegmaatschapijen sturen...
Die mensen die geld hebben om een vliegvakantie te kunnen bekostigen, maar wel naar duitsland/belgie rijden omdat het daar goedkoper is zijn sneu. En ik heb dit beleid niet verzonnen ben er alleen mee eens. Net als slurptax overigens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
lekker goed voor je land, mensen naar duitse en belgische vliegmaatschapijen sturen...
Dat zeg ik niet, maar sommige reacties slaan echt als een tang op een varken....quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Cool he, vergeleken bij de telegraaf lezers zijn fokkertjes beschaafde, welbespraakte nadenkende rustpuntjes op het internet.
Ik ben sneller bij een fatsoenlijk vliegveld in Deutschland dan bij Schiphol.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Die mensen die geld hebben om een vliegvakantie te kunnen bekostigen, maar wel naar duitsland/belgie rijden omdat het daar goedkoper is zijn sneu. En ik heb dit beleid niet verzonnen ben er alleen mee eens. Net als slurptax overigens.
Oke.quote:
de slurptax en vliegtax zijn er om te zorgen dat de kinderne van wouter bos hun boeken kunnen kaften met bladgoud toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben sneller bij een fatsoenlijk vliegveld in Deutschland dan bij Schiphol.
Slurptax en Vliegtax is er maar voor 1 reden.... en dat is niet het milieu...
Dus ook zonder vliegtax zou jij naar duitsland zijn gegaan om daar te gaan vliegen. Dat klinkt natuurlijk wel logisch. Maar ik doelde meer op de mensen die normaal gesproken naar schiphol gaan maar ivm vliegtax plots naar Düsseldorf rijden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben sneller bij een fatsoenlijk vliegveld in Deutschland dan bij Schiphol.
Slurptax en Vliegtax is er maar voor 1 reden.... en dat is niet het milieu...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |