SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik daar een omhoogevallen vakvuller een oude vrouw staan af te bekken omdat ze (terecht) om korting vroeg omdat een appeltaart bijna over de datum was. Die vakkenvuller stond te blazen en te zeiken tegen die klant en zei ook nog dat ie de manager was. Iets wat niet kan want ik weet wie de manager van dat filiaal is.
Die vakvuller dreef die oude mevrouw echt tot wanhoop toen de vrouw in tranen uitbarstte bond de vakkenvuller in een kreeg ze als nog de terechte korting.
Mijn klachten:
1. Omhoog gevallen vakkenvullers die manager denken te zijn![]()
2. Onbeschofte vakkenvullers
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:47 schreef Renzoku het volgende:
Lemming.
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:56 schreef Renesite het volgende:
Manager? Dat heet tegenwoordig teamleider in de Albert Heijn Osdorp
chef = manager. Dus....quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Managers zijn sowieso volstrekt overbodige bedrijfsvulling.
Gewoon een directeur en daaronder werkvolk, dat werkt het beste. En als je veel werkvolk hebt kun je misschien een chef er tussenin proppen.
Ja. Maar in een supermarktje heb je nou niet echt genoeg volk rondlopen om een chef te rechtvaardigen.quote:
Dat klopt wel...quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. Maar in een supermarktje heb je nou niet echt genoeg volk rondlopen om een chef te rechtvaardigen.
Toch nog wat humor in dit topic!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:47 schreef Frollo het volgende:
Ik zou z'n auto in de hens steken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |