Nou, # 521 met Jesters in de titel, da's pas opwindendquote:
Ja ?quote:
Het is geen OUD hier, J.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Joene het volgende:
Geen zwangere vrouwen ?
Daar heb ik 3 posts gewisseld met Yppy .quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, # 521 met Jesters in de titel, da's pas opwindend![]()
In totaal 22 jesters dus!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:11 schreef YPPY het volgende:
Gezellig he in OUD?
Nu moet ik op gaan ruimen en schoonmaken. Krijg zo een logee en morgen komen er 10 vriendinnen lunchen.![]()
Geyle Bendequote:
Volgens mij issie homo...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef YPPY het volgende:
Je kent J. en mij toch?Dat is al 2.
En het ergste is: J. wil dan niet eens thuis zijn! Met al die vrouwen in huis.
Beetje jammer dat het geen 25 į 30 graden is, i.v.m. strakke topjes v.v. decoletee (+spelling).quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:11 schreef Joene het volgende:
ik kan me er wel iets bijvoorstellen 22 tieten die je aan zitten staren.
En de grote glazen verkoelende limonade die rond gaan en druppeltjes laten vallen op zwelgende boezems... Die natte koude druppels op die topjes zijn natuurlijk niet prettig voor de dames en aangezien ze toch allemaal vriendinnen onder elkaar zijn gaan al snel de eerste topjes uit. Bewondere blikken gaan rond en opgewonden kirretjes klinken.... eh....quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het geen 25 į 30 graden is, i.v.m. strakke topjes v.v. decoletee (+spelling).
Is dat zoiets als hete bliksem ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |