Nou, # 521 met Jesters in de titel, da's pas opwindendquote:
Ja ?quote:
Het is geen OUD hier, J.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Joene het volgende:
Geen zwangere vrouwen ?
Daar heb ik 3 posts gewisseld met Yppy .quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, # 521 met Jesters in de titel, da's pas opwindend![]()
In totaal 22 jesters dus!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:11 schreef YPPY het volgende:
Gezellig he in OUD?
Nu moet ik op gaan ruimen en schoonmaken. Krijg zo een logee en morgen komen er 10 vriendinnen lunchen.![]()
Geyle Bendequote:
Volgens mij issie homo...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef YPPY het volgende:
Je kent J. en mij toch?Dat is al 2.
En het ergste is: J. wil dan niet eens thuis zijn! Met al die vrouwen in huis.
Beetje jammer dat het geen 25 á 30 graden is, i.v.m. strakke topjes v.v. decoletee (+spelling).quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:11 schreef Joene het volgende:
ik kan me er wel iets bijvoorstellen 22 tieten die je aan zitten staren.
En de grote glazen verkoelende limonade die rond gaan en druppeltjes laten vallen op zwelgende boezems... Die natte koude druppels op die topjes zijn natuurlijk niet prettig voor de dames en aangezien ze toch allemaal vriendinnen onder elkaar zijn gaan al snel de eerste topjes uit. Bewondere blikken gaan rond en opgewonden kirretjes klinken.... eh....quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het geen 25 á 30 graden is, i.v.m. strakke topjes v.v. decoletee (+spelling).
Is dat zoiets als hete bliksem ?quote:
Andere J....quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na zovty's verhaal is Joene er gewoon bij morgen denk ik, YPPY.
Whehehehequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na zovty's verhaal is Joene er gewoon bij morgen denk ik, YPPY.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef zovty het volgende:
Andere J....
Dat is zoiets als hete jesters, maar dan met de rest.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:38 schreef Joene het volgende:
Is dat zoiets als hete bliksem ?
Hete jestersquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is zoiets als hete jesters, maar dan met de rest.
En degene daarna wordt:quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:21 schreef Joene het volgende:
Hier alvast de volgende topic titel
jesters,borsten, tieten, memmen, prammen
Dat wel ja , was een beetje vreemde week.quote:
Tieten J Tietenquote:
je weet togquote:
Niet geheel onbelangrijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn de 20 tieten al gearriveerd, J?
Geen idee. Ik ben "gewoon aan het werk". Over.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn de 20 tieten al gearriveerd, J?
Moest je daar voor betalen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:57 schreef Jarno het volgende:
Die Corsa moet ergens van betaald worden. Hè.
Is die nu nog niet betaald ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:57 schreef Jarno het volgende:
Die Corsa moet ergens van betaald worden. Hè.
Mijn peugeot doet het wel op slaolie J.quote:
whehehehehehehequote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of op gas! Altijd leuk in een Duitse auto, whuhuhuhu.
Eh, niet.quote:
Moslims en Oldbiequote:
Niet .quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ow jawel!
En een moslim kan wel een oldbie zijn
Je iphone ?quote:
Nein. RAUS!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik voel me hier thuis ga jij maar weg
Natuurlijk, mits foto van jetsers.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:52 schreef Merel het volgende:
Ik verveel me op werk. Mag ik jullie komen vervelen? *liefkijkt*
Hier heb je d'r een paar:quote:
Drukquote:
Dat weten we HW, en nog een kutmod ook.quote:
Oh, grappig, ik dacht dat soort debiel gedoe alleen op mijn werk voorkwam.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:36 schreef Merel het volgende:
Wij zitten hier middenin een verhuizing op werk. Letterlijk. We zijn verhuisd naar een nieuw kantoor terwijl de verbouwing nog niet af is. We proberen dus te werken tussen het gehamer en gezaag te werken.
Ze probeert ook twee keer te werken, te werkenquote:
Daarom, dit is geen toestand om artikelen in te redigeren! Niet dat ik veel werk te doen heb, voor de komende 3 weken is er geen werk voor mijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ze probeert ook twee keer te werken, te werken![]()
Cool! Is dat ook van Apple?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:02 schreef Merel het volgende:
Ik val de verbouwmannen lastig, iplak overal post-its in de vorm van hartjes op om het nieuwe steriele kantoor wat op te fleuren, bied me aan om chocoladekoekjes te gaan halen bij de AH, en probeer dus af en toe een paar woorden op papier te zetten zodat ik nog een soort van werk
Dat zou wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:44 schreef zovty het volgende:
Oh, grappig, ik dacht dat soort debiel gedoe alleen op mijn werk voorkwam.
Of we zijn collegas..
Oké, als je op de Toon toer gaat dan is dit wel een van de meest hilarische, veel plezier tijdens het iPlakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zou wel gezellig zijn
Ik ziet me hier voor 't vensterraam
Onnoemlijk te vervelen
Ik wou dat ik twee hondjes was
Dan kon ik samen spelen
Sinds we met 12 mensen op een kamer zitten (verhuizing is geen vooruitgangquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oké, als je op de Toon toer gaat dan is dit wel een van de meest hilarische, veel plezier tijdens het iPlakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |