Nou, # 521 met Jesters in de titel, da's pas opwindendquote:
Ja ?quote:
Het is geen OUD hier, J.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Joene het volgende:
Geen zwangere vrouwen ?
Daar heb ik 3 posts gewisseld met Yppy .quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, # 521 met Jesters in de titel, da's pas opwindend![]()
In totaal 22 jesters dus!quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:11 schreef YPPY het volgende:
Gezellig he in OUD?
Nu moet ik op gaan ruimen en schoonmaken. Krijg zo een logee en morgen komen er 10 vriendinnen lunchen.![]()
Geyle Bendequote:
Volgens mij issie homo...quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef YPPY het volgende:
Je kent J. en mij toch?Dat is al 2.
En het ergste is: J. wil dan niet eens thuis zijn! Met al die vrouwen in huis.
Beetje jammer dat het geen 25 į 30 graden is, i.v.m. strakke topjes v.v. decoletee (+spelling).quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:11 schreef Joene het volgende:
ik kan me er wel iets bijvoorstellen 22 tieten die je aan zitten staren.
En de grote glazen verkoelende limonade die rond gaan en druppeltjes laten vallen op zwelgende boezems... Die natte koude druppels op die topjes zijn natuurlijk niet prettig voor de dames en aangezien ze toch allemaal vriendinnen onder elkaar zijn gaan al snel de eerste topjes uit. Bewondere blikken gaan rond en opgewonden kirretjes klinken.... eh....quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het geen 25 į 30 graden is, i.v.m. strakke topjes v.v. decoletee (+spelling).
Is dat zoiets als hete bliksem ?quote:
Andere J....quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na zovty's verhaal is Joene er gewoon bij morgen denk ik, YPPY.
Whehehehequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na zovty's verhaal is Joene er gewoon bij morgen denk ik, YPPY.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:42 schreef zovty het volgende:
Andere J....
Dat is zoiets als hete jesters, maar dan met de rest.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:38 schreef Joene het volgende:
Is dat zoiets als hete bliksem ?
Hete jestersquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is zoiets als hete jesters, maar dan met de rest.
En degene daarna wordt:quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:21 schreef Joene het volgende:
Hier alvast de volgende topic titel
jesters,borsten, tieten, memmen, prammen
Dat wel ja , was een beetje vreemde week.quote:
Tieten J Tietenquote:
je weet togquote:
Niet geheel onbelangrijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn de 20 tieten al gearriveerd, J?
Geen idee. Ik ben "gewoon aan het werk". Over.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn de 20 tieten al gearriveerd, J?
Moest je daar voor betalen?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:57 schreef Jarno het volgende:
Die Corsa moet ergens van betaald worden. Hč.
Is die nu nog niet betaald ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:57 schreef Jarno het volgende:
Die Corsa moet ergens van betaald worden. Hč.
Mijn peugeot doet het wel op slaolie J.quote:
whehehehehehehequote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of op gas! Altijd leuk in een Duitse auto, whuhuhuhu.
Eh, niet.quote:
Moslims en Oldbiequote:
Niet .quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:56 schreef Sala-adin het volgende:
Ow jawel!
En een moslim kan wel een oldbie zijn
Je iphone ?quote:
Nein. RAUS!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik voel me hier thuis ga jij maar weg
Natuurlijk, mits foto van jetsers.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:52 schreef Merel het volgende:
Ik verveel me op werk. Mag ik jullie komen vervelen? *liefkijkt*
Hier heb je d'r een paar:quote:
Drukquote:
Dat weten we HW, en nog een kutmod ook.quote:
Oh, grappig, ik dacht dat soort debiel gedoe alleen op mijn werk voorkwam.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:36 schreef Merel het volgende:
Wij zitten hier middenin een verhuizing op werk. Letterlijk. We zijn verhuisd naar een nieuw kantoor terwijl de verbouwing nog niet af is. We proberen dus te werken tussen het gehamer en gezaag te werken.
Ze probeert ook twee keer te werken, te werkenquote:
Daarom, dit is geen toestand om artikelen in te redigeren! Niet dat ik veel werk te doen heb, voor de komende 3 weken is er geen werk voor mijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ze probeert ook twee keer te werken, te werken![]()
Cool! Is dat ook van Apple?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:02 schreef Merel het volgende:
Ik val de verbouwmannen lastig, iplak overal post-its in de vorm van hartjes op om het nieuwe steriele kantoor wat op te fleuren, bied me aan om chocoladekoekjes te gaan halen bij de AH, en probeer dus af en toe een paar woorden op papier te zetten zodat ik nog een soort van werk
Dat zou wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:44 schreef zovty het volgende:
Oh, grappig, ik dacht dat soort debiel gedoe alleen op mijn werk voorkwam.
Of we zijn collegas..
Oké, als je op de Toon toer gaat dan is dit wel een van de meest hilarische, veel plezier tijdens het iPlakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:12 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat zou wel gezellig zijn
Ik ziet me hier voor 't vensterraam
Onnoemlijk te vervelen
Ik wou dat ik twee hondjes was
Dan kon ik samen spelen
Sinds we met 12 mensen op een kamer zitten (verhuizing is geen vooruitgangquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oké, als je op de Toon toer gaat dan is dit wel een van de meest hilarische, veel plezier tijdens het iPlakken
Iedereen in rijen staan, gekloot met systemen en activaties, wachttijden blablabla. Ik denk bestel hem gewoon via de website en maandag wordt m'n nieuwe phone geleverd op het werk. Whehehequote:Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor eenApple iPhone 3G 16GB BK
heeft het ordernummer xxxxxxx. Wij komen op 14-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres.
Wat is er Joene?quote:
check je pmquote:
Wzzup?quote:
*Aait Joentje over bolletje*quote:
jij ook hequote:
Gelukkig... Ben ook weer blij dat die verjaardag er weer opzit!quote:
Heerlijk begin aan de dag! alleen mis ik de jesters... Of waarschijnlijk zie ik ze over het hoofd.quote:
Moggol!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:07 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:24 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Miss Universal
Lekker maandag
ik ook.quote:
Neuken?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:33 schreef zovty het volgende:
Ik ook.
Neuken?quote:
quote:
Ik nietquote:
Ik zie/spreek je nog nauwelijksquote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vroeger vroeg je dat nog wel eens aan mij!
Ik ben dr ook wel weer aan toequote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Joene het volgende:
lekker tal !
Hmmm ja het is bij mij even niet zo mogelijk zegmaarquote:
Dat snap ikquote:Op maandag 14 juli 2008 11:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja het is bij mij even niet zo mogelijk zegmaar
Ach beetje eigen schuld..quote:Op maandag 14 juli 2008 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
Bah... hoofdpijn.
neuken?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach beetje eigen schuld..
Al hoop ik dat de dag snel om gaat
Check. T-Bone's en varkenshaas in pesto liggen inmiddels klaar. Over.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe ja, en dan vanavond in de tuin eten.
Deo Volente.
Damn T-Bonequote:Op maandag 14 juli 2008 12:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check. T-Bone's en varkenshaas in pesto liggen inmiddels klaar. Over.
Dat depends natuurlijk van de hoogte en de wind van dat moment . Over.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:46 schreef Armageddon het volgende:
De appel valt niet ver van de boom. Over.
Ff de Webert opstoken zeg maar, als het ware dus.quote:
lekkorquote:Op maandag 14 juli 2008 12:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ff de Webert opstoken zeg maar, als het ware dus.
Jij woont nogsteeds niet hier in de buurt hč?quote:
Och... een hele grote Grillmaster/Grillmeister kan ik toch ook wel waarderen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weber, the best a man can get.
Heb ik alquote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Weber, the best a man can get.
Adieu Andréquote:
Ja thanx.quote:
Waarom las ik nou André Rieu.... (Net als in de post van Arma.quote:
Ik zal je missenquote:
Als dat ff kan! Of Ron B., mag ook en dan samen met zijn kinderenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is André van Duin d00d?
Wat is er mis met dré van duin ?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als dat ff kan! Of Ron B., mag ook en dan samen met zijn kinderen
Vandaag!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:05 schreef Tally het volgende:
Morgen!
Owh oke.. Vandaar..quote:
Ow shit, is er sprake van dat het niet oke is dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:39 schreef YPPY het volgende:
Die zal nu ongeveer in het ziekenhuis zijn toch?
Ik hoop zo voor ze dat het goed is.
Sorry, dat gaat heel ergens anders over, en is ook eigenlijk niet belangrijk, Joene is belangrijker!!quote:
Dat had ik inderdaad gemist. Vreselijk, die onzekerheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:44 schreef YPPY het volgende:
zwanger, buikpijn en bloedverlies...
Gaat het wel ER? Je doet niet als jezelf.
Hier nog één.. En dan moet je met mensen samenwerkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben niet zo dol op mensen in het algemeen.
Ja Taly, we hebben het verkeerde beroep uitgekozenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier nog één.. En dan moet je met mensen samenwerken
Ik denk dat laatste..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja Taly, we hebben het verkeerde beroep uitgekozen. Eigenlijk doen we gewoon aan zelfkastijding. Tenzij we niet van mensen houden dóórdat we dit beroep hebben. Dan is het een ander verhaal
.
Ik hou zoveel van mensen, echt waar!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben niet zo dol op mensen in het algemeen.
Link Link!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad gemist. Vreselijk, die onzekerheid.
Hoezo doe ik niet als mezelf? Het gaat uitstekend met me, ik word alleen wel eens heel boos als ik een of andere vaag sektelid die 'het licht' heeft gezien zijn misleidende praatjes aangaande de zevendedags adventisten over het gehele WFL forum zie strooien, en er nog mensen dreigen in te trappen ook. Dat ie zelf bij die sekte zit moet ie helemaal zelf weten, maar evangeliseren, daar ben ik niet zo dol op.
Ze zullen 't zelf wel komen vertellen denk ik, maar de reactie van Arma en mij lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef YPPY het volgende:
Is er nieuws?
Joene kennende heeft hij er geen moeite mee als we het zouden vertellen..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze zullen 't zelf wel komen vertellen denk ik, maar de reactie van Arma en mij lijkt me duidelijk
Dan halen ze de baarmoeder leeg met resten van de miskraam..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef Armageddon het volgende:
Wat is een curretage?
Op die manier. Dan vind ik dat curretage een stuk netter klinken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan halen ze de baarmoeder leeg met resten van de miskraam..
Zodat er niets achter blijft..
Zij ook..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:28 schreef YPPY het volgende:
k&t, had ergens nog een klein beetje hoop.
Is het ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Op die manier. Dan vind ik dat curretage een stuk netter klinken.
In OUD wil H. dat zelf doen geloof ik.. Hier in Oldbies vond Joene het niet erg als ik het vertelde..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:30 schreef YPPY het volgende:
zal ik het in OUD posten of komt joene zelf nog online hier?
Wij ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:28 schreef YPPY het volgende:
k&t, had ergens nog een klein beetje hoop.
Dat weet ik niet.. Maar Joene kennende zal hij haar niet alleen latenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:32 schreef YPPY het volgende:
ok, dan houd ik mijn mond. Zijn ze de hele dag samen? En dan morgen weer terug...
Mja.. Heel recent geleden hetzelfde meegemaakt.. Alleen heeft het bij mij geen weken geduurt..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:44 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jou Tally?
Lastig vind ik het niet.. Meer dat ik weet hoe zij zich voelen..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef YPPY het volgende:lijkt me lastig dan om nu iets soortgelijks te lezen.
Moet je weer prikken? Gisteren zal ik babyboom te kijken en daar gooide iemand een bakje naalden op tafel. *ril*
Worden ze ooit wel weer ja-erotisch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:08 schreef YPPY het volgende:
Mijn jetsers zijn nog steeds a-erotisch. Maar wel voedzaam.
Dat hoop ik toch wel. J. vindt ze overigens wel ja-erotisch, dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Worden ze ooit wel weer ja-erotisch?
Maar hij heeft ook een corsa, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel. J. vindt ze overigens wel ja-erotisch, dat scheelt.
Misschien is de man gewoon snel tevredenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook een corsa, dus dat zegt niet zoveel.
Geeft niet hoor, de meeste systeembeheerders falen bij het documenteren. Of ze doen het gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet hier voordat ik weg ga bij dit bedrijf een document maken met de hele gang van zaken. Servers, scripts die draaien. printers, werkstations. etc etc.
Iemand daar een handig sheetje voor? Ik ben niet zo van de ITIL namelijk.
Dat komt voornamelijk door het feit dat je, wanneer je eindelijk eens 5 minuten hebt gevonden om te documenteren er altijd één of andere kneus belt/mailt/etc met iets DAT ECHT NIET KAN WACHTEN EN WAT NU NU NU MOET.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, de meeste systeembeheerders falen bij het documenteren. Of ze doen het gewoon helemaal niet.
Ah ik ben niet de enige.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, de meeste systeembeheerders falen bij het documenteren. Of ze doen het gewoon helemaal niet.
joe roel men. joe roel so hart!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door het feit dat je, wanneer je eindelijk eens 5 minuten hebt gevonden om te documenteren er altijd één of andere kneus belt/mailt/etc met iets DAT ECHT NIET KAN WACHTEN EN WAT NU NU NU MOET.
En wat achteraf dan altijd een verdwaalde paperjam blijkt ofzo.
ipadressen neerkalken? Naam van servers.. Welke onderdeel waar op staat.quote:
Ja, dat weet ik allemaal. Maar ik weet ook zeker dat ik nog 99 dingen ga vergeten. Daarom. Is er niet een checklist om dit soort shit op te zetten? Dat zal toch wel bestaan???quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:19 schreef Tally het volgende:
[..]
ipadressen neerkalken? Naam van servers.. Welke onderdeel waar op staat.
Wat te doen bij het aanmaken van een gebruiker of printer..
Dat soort dingen..
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik allemaal. Maar ik weet ook zeker dat ik nog 99 dingen ga vergeten. Daarom. Is er niet een checklist om dit soort shit op te zetten? Dat zal toch wel bestaan???
Zodra ik wat meer verstand van de troep die mijn voorgangers heeft gemaakt wil ik toch wel alles op papier gaan zettenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:29 schreef Adelante het volgende:
Overal hetzelfde, als je weggaat moet je nog even snel alles op papier zetten wat je eigenlijk en hoe alles werktJe hoort wel wat bewuste en cruciale fouten daar in op te nemen, al is het maar om je opvolger zelf te verplichten na te denken
Volgens mij moet je gewoon een document maken, wat je ook doet, er zitten altijd fouten in.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef Armageddon het volgende:
Ja, dat weet ik allemaal. Maar ik weet ook zeker dat ik nog 99 dingen ga vergeten. Daarom. Is er niet een checklist om dit soort shit op te zetten? Dat zal toch wel bestaan???
Graag.quote:
Geil! Dat kraken neem ik wel voor lief!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Hier op de directietafel? Die is wel heul groot, maar hij kraakt een beetje.
Dan ga ik m reserveren, laten we zeggen van 15:00 tot 15:10?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Geil! Dat kraken neem ik wel voor lief!
Doe maar tot 15:15 want ik wil je ook best even zuigen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan ga ik m reserveren, laten we zeggen van 15:00 tot 15:10?
Lijkt me niks meer dan logisch J. Sterkte jullie 2-en!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:58 schreef Joene het volgende:
Middag ,
Ik las ergens of iemand wilde weten of ik bij Hilde blijf.
Uiteraard ben ik vandaag bij haar , en zal ik morgen met haar meegaan naar het ziekenhuis
Heel spijtig dit allemaal.
Hmmm ja thanx voor de support allemaal !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lijkt me niks meer dan logisch J. Sterkte jullie 2-en!.
Erg herkenbaar idd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door het feit dat je, wanneer je eindelijk eens 5 minuten hebt gevonden om te documenteren er altijd één of andere kneus belt/mailt/etc met iets DAT ECHT NIET KAN WACHTEN EN WAT NU NU NU MOET.
En wat achteraf dan altijd een verdwaalde paperjam blijkt ofzo.
Dat kind of shit jaquote:
Ben ik een keer thuis , is er geen tourquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben ik een keer thuis , is er geen tour
Ah, vandaag geen dopingnieuws dus!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Er is ook geen touretappe vandaag.
beetje dope zou nu wel lekker zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah, vandaag geen dopingnieuws dus!
Zo, dat was aangenaam. Prettige dag verder.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe maar tot 15:15 want ik wil je ook best even zuigen!
Juist op zo'n rustdag worden alle renners van bloedupgrades voorzien toch?quote:
Nouja, maar het hele gedoe eromheen enzo. Waren er lekkere hapjes, tijd voor een pauze, etc?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Och, mwhoch, ach, je kunt er weinig fout aan doen he...
Althans... dat hoop ik dan maar!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Och, mwhoch, ach, je kunt er weinig fout aan doen he...
Ik ben niet zo'n voorstanden van gedoe eromheen, en Talie ook niet. Dus gewoon hatseflatseknallebam tank joe mam.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, maar het hele gedoe eromheen enzo. Waren er lekkere hapjes, tijd voor een pauze, etc?
Nou, een paar buisjes GHB zou ik wel willen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet je hebben?
*kijkt in laatje*
GHB?
Coke?
Speed?
Wiet?
XTC?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou, een paar buisjes GHB zou ik wel willen.
Dan moet je het kantoor wel iets langer afhuren dan een 10 minuten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou, een paar buisjes GHB zou ik wel willen.
Hadden ze niet eerder tijd?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:42 schreef YPPY het volgende:
18 augustus 8.00 uur naar de tandarts. Iedereen die zich aangesproken voelt moet het in z'n agenda () zetten.
Ik ben er gewoon erg gek op Z.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Gelijk dat bekkie open, net een hongerige merelbabie.
Whehe, zo'n hele stoet oldbies bij de tandarts. eh, ja, moest van yppyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:42 schreef YPPY het volgende:
18 augustus 8.00 uur naar de tandarts. Iedereen die zich aangesproken voelt moet het in z'n agenda () zetten.
Wat moet ik bij de tandarts J? Ik heb nog geen eens gaatjes gehad en ik ben toch al 33.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:45 schreef Jarno het volgende:
Arma, je hoort het!
Geloof me die vrouwen zijn erquote:
Dat helpt vast ook.quote:
Eh, volgens mij op een maandag...?quote:
Zolang ik er de kost niet voor hoeft te winnen vind ik het bestquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Onze lieve heer heeft rare kostgangers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |