quote:
Ja man. Alleen emo-vleermuis-underground-lawaai is stoerquote:
Hij loop maar te fucken. Hij chillt zelf ook o.a. op de RHCP, Coldplay, LP, Eminem en U2quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja man. Alleen emo-vleermuis-underground-lawaai is stoer
Want het is niet commercieel dus is het vetjes man !!___!!!!!!!_!__!_!_!_!_!
Ws. was inderdaad de Backstreet Boys zijn eerste gekochte singlequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij loop maar te fucken. Hij chillt zelf ook o.a. op de RHCP, Coldplay, LP, Eminem en U2
De meeste danquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja man. Alleen emo-vleermuis-underground-lawaai is stoer
Want het is niet commercieel dus is het vetjes man !!___!!!!!!!_!__!_!_!_!_!
LP heb ik al heel lang niet geluisterd, maar die last.fm werkt niet zo goed meer hier.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij loop maar te fucken. Hij chillt zelf ook o.a. op de RHCP, Coldplay, LP, Eminem en U2
Mijn eerst gekochte single was geen single, maar een bandje van Turn up the Bass voordat ze TutB op CD uitbrachten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ws. was inderdaad de Backstreet Boys zijn eerste gekochte single
Die gebruikten tenminste nog echte instrumentenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:29 schreef Zelfspotter het volgende:
Die muziek uit de jaren '90 was toch gewoon veel mooier.
Nu is het allemaal zo elketronisch, digitaal, stemvervormers enzo.
Vroeger 2Unlimited, Haddaway, Scatman, Dune.
1999 gok ik danquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:57 schreef PieterBas het volgende:
Zombie Nation
Zombie Nation's Kernkraft 400 komt ook gewoon uit de jaren '90![]()
Heb je enig idee hoe de gemiddelde commerciele plaat tegenwoordig in elkaar wordt gezet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die gebruikten tenminste nog echte instrumenten
Ja die stonden er voor de lol tussen, je moet ook een beetje kunnen lachen. Jody is overigens een Guido, zonder bruiningscreme.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik denk; goh, komt ie met heule goede bands aan, nee komt ie met Gabbertje en Jody Bernal. WTF?
Scatman was wel grappig overigens. Dune was wel mooi. En Michael Jackson kon ook heel goed zangeressen ja.
Het gaat erom dat TS klaagt over digitale muziek en vervolgens met "goede" voorbeelden komt als 2Unlimited, Scatman etc.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe de gemiddelde commerciele plaat tegenwoordig in elkaar wordt gezet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |