quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het woord blijft op zn plek hoor:
Weer of geen weer ... altijd Centerparcs weer
Weer of geen weer ... het is altijd stage weer
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:19 schreef makkie88 het volgende:
Weer of geen weer....Het is altijd weer stage kan je beter zegge?
Ik heb gewoon niets in huis met het oog op een paar weken niet hier zijn. Maar goed was vandaag even vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het....wel voor de middag maar niet voor vanavond en moet er dus nog uit vandaag![]()
regen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
En geen eten in huis.
Op je stage etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ken het....wel voor de middag maar niet voor vanavond en moet er dus nog uit vandaag![]()
regen
dit noemen ze dus het echte topic schijten true?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het woord blijft op zn plek hoor:
Weer of geen weer ... altijd Centerparcs weer
Weer of geen weer ... het is altijd stage weer
Thuis wonen, nou ben blij dat ik daar vanaf benquote:
pfoe, waarom werd dat dan in een reactie tegen mij gebruiktquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben het over de zin van PB en niet over die van makkie
Schlapen danquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:32 schreef Jipje het volgende:
Meldt.
Ik ben zo ongelooflijk godvergeten moe...
Oh, ik vond die van makkie juist sterk. Daar ging ik ook al eerder op inquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben het over de zin van PB en niet over die van makkie
Antwoord geven op een vraag?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dit noemen ze dus het echte topic schijten true?
Ik ben zo blij dat ik nog thuis woon. Kom thuis, eten staat klaar. 2 praatpalen die mij aanhoren. Mijn kleren worden gewassen, gestreken enzovoorts. Mn kamer wordt opgeruimd. Enige wat ik hoef te doen is eten,douchen, slapen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thuis wonen, nou ben blij dat ik daar vanaf ben
Zelfstandig zijnquote:
dat dusquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Thuis wonen, nou ben blij dat ik daar vanaf ben
Ik ben/heb alle drie, ondanks dat ik thuis woonquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfstandig zijn![]()
Een eigen leven hebben![]()
Niet meer afhankelijk zijn
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nog thuis woon. Kom thuis, eten staat klaar. 2 praatpalen die mij aanhoren. Mijn kleren worden gewassen, gestreken enzovoorts. Mn kamer wordt opgeruimd. Enige wat ik hoef te doen is eten,douchen, slapen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelfstandig zijn![]()
Een eigen leven hebben![]()
Niet meer afhankelijk zijn
wil je een handtekening?. zallik fobo maken kun je naar me kijkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh, ik vond die van makkie juist sterk. Daar ging ik ook al eerder op in
Ik voel hier een connectiequote:
Ik ben zo blij dat ik nog thuis woon. Kom thuis, eten staat klaar. 2 praatpalen die mij aanhoren. Mijn kleren worden gewassen, gestreken enzovoorts. Mn kamer wordt opgeruimd. Enige wat ik hoef te doen is eten,douchen, slapen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben/heb alle drie, ondanks dat ik thuis woon![]()
Je hoeft echt niet per se alleen te wonen om zelfstandig en volwassen te zijn hoor
quote:
Komt vanzelf dat je ook op de keuken tafel dingen wil doen die niet in huis kunnen als je ouders er zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:35 schreef Yesse het volgende:
Ik werk thuis ...Ik ben in het weekend bij me moeder.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
Oja... Hier heeft iedereen natuurlijk weinig contact met zn ouders.. Want ouders zijn ouders. En ouders zijn stom.
Mwoah ik heb geen hekel aan mijn ouders, maar goed langer dan een dag of 3/4 is wel weer genoeg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
Oja... Hier heeft iedereen natuurlijk weinig contact met zn ouders.. Want ouders zijn ouders. En ouders zijn stom.
Je maakt er een bruut einde aan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik werk thuis ...Ik ben in het weekend bij me moeder.....waar binnenkort een einde aan zal komen
It's all love babequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |