I don't do drugs. De rest zou kunnen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Je wint hem inderdaad. Vervolgens gaan als je vrienden en familieleden bij jou aankloppen voor geld. Jij weigert op een gegeven moment, zij worden boos en vertrekken. Jij raakt aan de coke en snuift en feest in 4 jaar al je geld erdoorheen. Op het laatst zit je moedersziel alleen in een hoekje van je huis, terwijl de deurwaarders je meubelen naar buiten dragen. Wanhopig pak je je pistool en mik je exact 1 kogel door je kop.
Ja inderdaad, dat snap ik gekquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ik rij morgen in een Ferrari![]()
Ohja wacht, vandaag ook alWant ik heb al veel centen
Dat was peanuts in mijn hoogtijdagen, daar kwam ik mijn nest niet voor uit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat snap ik gekik had eerst ook zoeen avondje plaatjes gedraaid en ik kreeg 350 euro, handje contantje
gek
Zjin je hoogtijdagen over?! wtf ss?!quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was peanuts in mijn hoogtijdagen, daar kwam ik mijn nest niet voor uit.
Doed. Lees mijn biografie...quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zjin je hoogtijdagen over?! wtf ss?!
Waarom doe je dat dan al niet meteen? Hoef je vandaag ook al niet te werkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Morgen direct de baas op bellen dat ik voor onbepaalde tijd onbetaald verlof neem. Vervolgens een week of twee met een lading vrienden in een dikke villa zitten in de caribean en dan eens gaan kijken waar ik mijn nieuwe huis laat bouwen.
kneus, als ik dalijk de 25mil wint, ga ik jouw 10.000 geven omdat je ongelijk had.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Terwijl het toch overduidelijk is dat ik vanavond die 25 miljoen pak. Helaas, verscheur de loten maar, want het is mijn beurt. Morgen direct de baas op bellen dat ik voor onbepaalde tijd onbetaald verlof neem. Vervolgens een week of twee met een lading vrienden in een dikke villa zitten in de caribean en dan eens gaan kijken waar ik mijn nieuwe huis laat bouwen. Oh, wat ga ik een heerlijke tijd tegemoet. Zo jammer dat ik al de hele week moet aanhoren hoe andere mensen denken dat zij de Jackpot pakken. Sneue lui.
We hebben vanavond nog een funmeeting, die wil ik niet missen want bij slecht weer doen we een rondvaart in giethoorn, weet je hoe stoer???quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan al niet meteen? Hoef je vandaag ook al niet te werken
Quoted for truthquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:23 schreef wise het volgende:
[..]
kneus, als ik dalijk de 25mil wint, ga ik jouw 10.000 geven omdat je ongelijk had.
Geef mij dan ook 10000 anders beroof ik jequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:23 schreef wise het volgende:
[..]
kneus, als ik dalijk de 25mil wint, ga ik jouw 10.000 geven omdat je ongelijk had.
Dan begrijp ik hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben vanavond nog een funmeeting, die wil ik niet missen want bij slecht weer doen we een rondvaart in giethoorn, weet je hoe stoer???
tuurlijk, toch genoeg, nittanquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geef mij dan ook 10000 anders beroof ik je
Waar kan ik m'n handtekening hiervoor zetten ?????quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Je wint hem inderdaad. Vervolgens gaan als je vrienden en familieleden bij jou aankloppen voor geld. Jij weigert op een gegeven moment, zij worden boos en vertrekken. Jij raakt aan de coke en snuift en feest in 4 jaar al je geld erdoorheen. Op het laatst zit je moedersziel alleen in een hoekje van je huis, terwijl de deurwaarders je meubelen naar buiten dragen. Wanhopig pak je je pistool en mik je exact 1 kogel door je kop.
Waarom bel je 'm niet vandaag al dan?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Morgen direct de baas op bellen dat ik voor onbepaalde tijd onbetaald verlof neem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |