Dat weerhoudt mij er ook van om te gaan.... Eigenlijk debiel, in mn eigen stadquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die!
ben als Scheveningse overigens maar 2 keer naar de Nach geweest, vond er geen flikker aande chaos, dronken mensen, bah!
De Haag is niet meâh wat het gewees is..quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij er ook van om te gaan.... Eigenlijk debiel, in mn eigen stad
10 jaar geleden was het ook al niet veel soepsquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:52 schreef SexyDexie het volgende:
[..]
De Haag is niet meâh wat het gewees is..
Ik vind er op zich ook niets aan, met name niet aan de hoeveelheid dronken mensen. Maar misschien ga ik in dit geval toch even kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
ja, die!
ben als Scheveningse overigens maar 2 keer naar de Nach geweest, vond er geen flikker aande chaos, dronken mensen, bah!
De saxofonist is baasquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:53 schreef dubidub het volgende:
Die gitarist is echt een baasDie stijl, die gitaar zelf, de muziek
En de rest van de band natuurlijk
Contrabas
Oh morgen maar ff terugkijken ze zij het idd gisteren nog in tivoliquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef Pino112 het volgende:
Caro nu op Nederland 3 in de Nederpopshow
quote:
Ik vond dat voorprogramma niets, was blij toen ze zeiden " en dan nu het laatst nummer"quote:Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef dubidub het volgende:
En dat voorprogramma was ook zó relaxt. Dat album ga ik ook echt halen, als 'ie uitkomt
Oh, ik en mijn metgezel vonden het allebei zo tof dat we ons afvroegen waarom we er niet eerder van hadden gehoord. We staan nu op de mailinglistquote:Op zondag 25 april 2010 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vond dat voorprogramma niets, was blij toen ze zeiden " en dan nu het laatst nummer"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |