quote:Op donderdag 10 juli 2008 @ 08:49 schreef Sirblade het volgende:
[..]
* denkt na
Respect moet je verdienen, en dat doe je niet door te flitsen of door collega's belangrijker te vinden dan burgers (meerdere agenten hebben op tv bekent dat een "collega in de problemen" de hoogste prioriteit heeft).
Het is dat de dader al betrokken was bij een ander geweldsdelict, maar anders had ik gehoopt dat hij ontkomt.
Iemand die bij de politie gaat werken is geen familie meer van mij. IK zou de champagne openen als ze me dat nieuws kwamen brengen.
Ik denk altijd na: je kan dan veel kwetsender zijn![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die geen respect voor de politie hebben (en dan bedoel ik doodsverwensingen etc.) doen dat omdat ze zelf niet deugen. Meestal heeft dat tuig iets te verbergen.
En dan vooral die reacties op internet waar mensen even makkelijk een profiel kunnen aanmaken en kunnen reageren: o.a. Geenstijl en Fok. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik blijf me altijd weer verbazen hoe primitief mensen kunnen zijn.
Ik dacht een IQ onder 0 niet mogelijk was, maar blijkbaar wel dus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 @ 09:02 schreef koning_Astyages het volgende:
[..]
Precies mijn mening verwoord. Je slaat de spijker op zijn kop. Ik zie de pliesie slechts als een officiele maffia-organisatie. Telkens lukt het ze om de burgers te pesten. Laatst in Sloten gooide ik mijn tank vol. Zag ongeveer 30 meter van de benzinestation politie staan controleren. Ik reed de weg op en werd direct aangehouden. Hele auto doorzocht. Kreeg nog een opmerning over het feit dat de auto niet mag bewegen wanneer ik de autogordel dicht doe. Vervolgens kreeg ik een prent omdat me rechter-voorlicht niet werkte. Ik stelde nog voor om even terug te lopen, maar het zijn gewoon zulke achterlijke klootzakken.
Alleen als je mislukt bent in je leven wordt je politie. Je moet wel achterlijk zijn, want met je volle verstand gaan solliciteren bij de lange lullen-club.....
Dan nog liever in het leger.
De eeuwige dooddoener en het eeuwige excuus, voor mensen om zich te misdragen en/ofquote:
Er is een verschil tussen ouwehoeren en grof beledigend doen i.m.o. op internet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef zovty het volgende:
Joh, het is maar internet.
Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
De eeuwige dooddoener en het eeuwige excuus, voor mensen om zich te misdragen en/of
dingen te roepen zonder na te denken.
Als je goed kan lezen weet je dat je ook op dit forum zelf verantwoordelijk bent voor je uitspraken. Dat geldt voor de meeste sites. Indien jij hier bijvoorbeeld Balkenende dood zou verwensen en er een lollige paint achter zou plakken met Jan Peter en een strop om zijn nek, denk je dat de AIVD dit erg zou kunnen waarderen? Dat ze dan zoiets hadden van: Ah joh, het is maar internet ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef zovty het volgende:
Op internet zouden we wel ineens alles serieus moeten nemen? Hou toch op, schei toch uit.
Heerlijk zwart-wit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.
In films worden mensen onthoofd en verkracht, en dat zijn maar films.
In boeken worden de gruwelijkste dingen geschreven, maar het zijn maar boeken.
In muziek worden de raarste dingen dingen gezongen, maar het is maar muziek.
Op internet zouden we wel ineens alles serieus moeten nemen? Hou toch op, schei toch uit.
Slecht voorbeeld; de aivd heeft al meerdere malen aangetoond niet te beschikken over enige realiteitszin.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je goed kan lezen weet je dat je ook op dit forum zelf verantwoordelijk bent voor je uitspraken. Dat geldt voor de meeste sites. Indien jij hier bijvoorbeeld Balkenende dood zou verwensen en er een lollige paint achter zou plakken met Jan Peter en een strop om zijn nek, denk je dat de AIVD dit erg zou kunnen waarderen? Dat ze dan zoiets hadden van: Ah joh, het is maar internet ?
Daar geloof ik niks van.quote:Over het algemeen posten mensen op internet sneller wat ze denken, omdat ze hier anoniempje kunnen spelen.
Einde discussie. Volgens mij ben je me aan het fucken, of ben je gewoon kankerdom.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld; de aivd heeft al meerdere malen aangetoond niet te beschikken over enige realiteitszin.
Een schrijver is ook verantwoordelijk voor z'n schrijfsels, maar dat wil toch niet zeggen dat we alles maar serieus moeten nemen?
[..]
Daar geloof ik niks van.
Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt : dingen serieus nemen en dingen je aantrekken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.
In films worden mensen onthoofd en verkracht, en dat zijn maar films.
In boeken worden de gruwelijkste dingen geschreven, maar het zijn maar boeken.
In muziek worden de raarste dingen dingen gezongen, maar het is maar muziek.
Ik wel, z'n *denkt na en als je nadenkt kun je kwetsender zijn regeltjes geven voro mij aan dat hij het niet meent en een grapje probeert te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:11 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen waarom Sirblade een grapje zou maken op het moment dat ie zegt dat ie had gehoopt dat de dader ontkomt.
Hoezo naiefquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef zovty het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat als je niks meer serieus neemt het internet ineens een stuk leuker is.
DE HOER HAD HET VAST VERDIENDquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen ouwehoeren en grof beledigend doen i.m.o. op internet.
Als je zo stoer wil doen door mensen dood te verwensen omdat ze je toevallig eens een prent hebben gegeven omdat je zelf met je belachelijke kutkop te lomp bent om op te letten of het knipperlicht van je auto het wel doet, dan moet je dat tegen desbetreffende agent meteen in zijn gezicht zeggen en niet laf anoniem op internet.
Achja. Zulke sneuerds hou je toch he.
Een discussie aan willen gaan in klaagbaak......quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Einde discussie. Volgens mij ben je me aan het fucken, of ben je gewoon kankerdom.
Ook een manier om inhoudelijke discussie uit de weg te gaanquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Een discussie aan willen gaan in klaagbaak.......
Niet door hun ouders, maar door de politie zelfquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:42 schreef L.Denninger het volgende:
Worden mensen nou tegenwoordig echt opgevoed door hun ouders met het idee dat de politie er is om je te pesten en allemaal nsb'ers zijn ofzo ?
Dunno, waarom doe je het?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk een foto naar buiten brengen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |