abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:42:08 #1
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60013218
Dan staat er op de frontpage een bericht over een 28-jarige agente die is doodgeschoten in Amstelveen,
en dan zijn er van die sukkels die dit soort dingen schrijven :
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 @ 08:49 schreef Sirblade het volgende:

[..]

* denkt na

Respect moet je verdienen, en dat doe je niet door te flitsen of door collega's belangrijker te vinden dan burgers (meerdere agenten hebben op tv bekent dat een "collega in de problemen" de hoogste prioriteit heeft).

Het is dat de dader al betrokken was bij een ander geweldsdelict, maar anders had ik gehoopt dat hij ontkomt.

Iemand die bij de politie gaat werken is geen familie meer van mij. IK zou de champagne openen als ze me dat nieuws kwamen brengen.

Ik denk altijd na: je kan dan veel kwetsender zijn

Kom op zeg, hoe achterlijk kan je zijn ?
Worden mensen nou tegenwoordig echt opgevoed door hun ouders met het idee dat de politie er is om je te pesten en allemaal nsb'ers zijn ofzo ?

Klacht:
Bij de genenpoel moet er geen badmeester zijn
zzz
pi_60013254
Mensen die geen respect voor de politie hebben (en dan bedoel ik doodsverwensingen etc.) doen dat omdat ze zelf niet deugen. Meestal heeft dat tuig iets te verbergen.

Ik ben ook geen vriend van de politie wat betreft het verkeer etc. Maar dat wil niet zeggen dat ik een agent een kogel in zijn kop gun. Tuig wat zoiets doet moeten ze verhoren met een bot zwitsers zakmes
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 09:47:37 #3
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_60013323
voor het eerst in mijn leven

Ben ik het helemaal eens met onze boswachter....
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_60013336
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die geen respect voor de politie hebben (en dan bedoel ik doodsverwensingen etc.) doen dat omdat ze zelf niet deugen. Meestal heeft dat tuig iets te verbergen.
Mee eens.
Ik blijf me altijd weer verbazen hoe primitief mensen kunnen zijn.
pi_60013398
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:48 schreef STING het volgende:

[..]

Mee eens.
Ik blijf me altijd weer verbazen hoe primitief mensen kunnen zijn.
En dan vooral die reacties op internet waar mensen even makkelijk een profiel kunnen aanmaken en kunnen reageren: o.a. Geenstijl en Fok. Verschrikkelijk.
Hoe kun je nou iemand de dood in wensen die gewoon zijn werk doet en doet waarvoor hij/zij betaald krijgt ? Ik kan dat alleen maar verklaren door een psychische stoornis of iets dergelijks. Maar dit kom meestal door het aantal klappen wat ze in hun rough ghetto leven in het verleden hebben gehad.
U MAD?
pi_60013408
Hier nog één:
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 @ 09:02 schreef koning_Astyages het volgende:

[..]

Precies mijn mening verwoord. Je slaat de spijker op zijn kop. Ik zie de pliesie slechts als een officiele maffia-organisatie. Telkens lukt het ze om de burgers te pesten. Laatst in Sloten gooide ik mijn tank vol. Zag ongeveer 30 meter van de benzinestation politie staan controleren. Ik reed de weg op en werd direct aangehouden. Hele auto doorzocht. Kreeg nog een opmerning over het feit dat de auto niet mag bewegen wanneer ik de autogordel dicht doe. Vervolgens kreeg ik een prent omdat me rechter-voorlicht niet werkte. Ik stelde nog voor om even terug te lopen, maar het zijn gewoon zulke achterlijke klootzakken.

Alleen als je mislukt bent in je leven wordt je politie. Je moet wel achterlijk zijn, want met je volle verstand gaan solliciteren bij de lange lullen-club.....
Dan nog liever in het leger.
Ik dacht een IQ onder 0 niet mogelijk was, maar blijkbaar wel dus.
pi_60013421
Joh, het is maar internet.
pi_60013469
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef zovty het volgende:
De eeuwige dooddoener en het eeuwige excuus, voor mensen om zich te misdragen en/of
dingen te roepen zonder na te denken.
pi_60013514
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:53 schreef zovty het volgende:
Er is een verschil tussen ouwehoeren en grof beledigend doen i.m.o. op internet.
Als je zo stoer wil doen door mensen dood te verwensen omdat ze je toevallig eens een prent hebben gegeven omdat je zelf met je belachelijke kutkop te lomp bent om op te letten of het knipperlicht van je auto het wel doet, dan moet je dat tegen desbetreffende agent meteen in zijn gezicht zeggen en niet laf anoniem op internet.

Achja. Zulke sneuerds hou je toch he.
U MAD?
pi_60013525
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:56 schreef STING het volgende:

[..]

De eeuwige dooddoener en het eeuwige excuus, voor mensen om zich te misdragen en/of
dingen te roepen zonder na te denken.
Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.

In films worden mensen onthoofd en verkracht, en dat zijn maar films.
In boeken worden de gruwelijkste dingen geschreven, maar het zijn maar boeken.
In muziek worden de raarste dingen dingen gezongen, maar het is maar muziek.

Op internet zouden we wel ineens alles serieus moeten nemen? Hou toch op, schei toch uit.
pi_60013585
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef zovty het volgende:
Op internet zouden we wel ineens alles serieus moeten nemen? Hou toch op, schei toch uit.
Als je goed kan lezen weet je dat je ook op dit forum zelf verantwoordelijk bent voor je uitspraken. Dat geldt voor de meeste sites. Indien jij hier bijvoorbeeld Balkenende dood zou verwensen en er een lollige paint achter zou plakken met Jan Peter en een strop om zijn nek, denk je dat de AIVD dit erg zou kunnen waarderen? Dat ze dan zoiets hadden van: Ah joh, het is maar internet ?

Over het algemeen posten mensen op internet sneller wat ze denken, omdat ze hier anoniempje kunnen spelen.
U MAD?
pi_60013644
quote:

[..]

Inderdaad. Je kan je overal wel druk om maken, maar het is nep, het is niet echt, het is maar internet.

Heerlijk zwart-wit.
Zelfs films, boeken en muziek hoeven niet perse fictie te bevatten.

Leg mij eens uit hoe je er tot komt dat internet alleen maar fictie is.
pi_60013666
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als je goed kan lezen weet je dat je ook op dit forum zelf verantwoordelijk bent voor je uitspraken. Dat geldt voor de meeste sites. Indien jij hier bijvoorbeeld Balkenende dood zou verwensen en er een lollige paint achter zou plakken met Jan Peter en een strop om zijn nek, denk je dat de AIVD dit erg zou kunnen waarderen? Dat ze dan zoiets hadden van: Ah joh, het is maar internet ?
Slecht voorbeeld; de aivd heeft al meerdere malen aangetoond niet te beschikken over enige realiteitszin.
Een schrijver is ook verantwoordelijk voor z'n schrijfsels, maar dat wil toch niet zeggen dat we alles maar serieus moeten nemen?
quote:
Over het algemeen posten mensen op internet sneller wat ze denken, omdat ze hier anoniempje kunnen spelen.
Daar geloof ik niks van.
pi_60013686
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Slecht voorbeeld; de aivd heeft al meerdere malen aangetoond niet te beschikken over enige realiteitszin.
Een schrijver is ook verantwoordelijk voor z'n schrijfsels, maar dat wil toch niet zeggen dat we alles maar serieus moeten nemen?
[..]

Daar geloof ik niks van.
Einde discussie. Volgens mij ben je me aan het fucken, of ben je gewoon kankerdom.
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:11:09 #15
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60013697
quote:

[..]

Ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt : dingen serieus nemen en dingen je aantrekken.
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen waarom Sirblade een grapje zou maken op het moment dat ie zegt dat ie had gehoopt dat de dader ontkomt.
Er zit geen punchline achter, het is niet 'goed gevonden', en als het zou gaan om het uitlokken van reacties zou het simpelweg een verachtelijke manier zijn en zou ik Sirblade daarom een achterklijke lowlife vinden.
Het is simpelweg de verwoording van een achterlijke moraliteit - en dan is het geen kwestie van 'serieus nemen', maar een kwestie van geraakt zijn door het feit dat er anno 2008 nog zulke achterlijke figuren bestaan.
zzz
pi_60013771
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:11 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zie geen enkele reden om aan te nemen waarom Sirblade een grapje zou maken op het moment dat ie zegt dat ie had gehoopt dat de dader ontkomt.
Ik wel, z'n *denkt na en als je nadenkt kun je kwetsender zijn regeltjes geven voro mij aan dat hij het niet meent en een grapje probeert te maken.

Maar dat is natuurlijk een kwestie van interpretatie.

Ik kan je wel vertellen dat als je niks meer serieus neemt het internet ineens een stuk leuker is.
pi_60013833
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:14 schreef zovty het volgende:
Ik kan je wel vertellen dat als je niks meer serieus neemt het internet ineens een stuk leuker is.
Hoezo naief

** opent nu.nl
*** Dode en gewonde in bestelbusje in Rotterdam
**** (gewenste reactie) -> WHEHEHEHE dat zal vast geen CADDY zijn

Dat wil je toch ?
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:26:19 #18
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_60014001
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen ouwehoeren en grof beledigend doen i.m.o. op internet.
Als je zo stoer wil doen door mensen dood te verwensen omdat ze je toevallig eens een prent hebben gegeven omdat je zelf met je belachelijke kutkop te lomp bent om op te letten of het knipperlicht van je auto het wel doet, dan moet je dat tegen desbetreffende agent meteen in zijn gezicht zeggen en niet laf anoniem op internet.

Achja. Zulke sneuerds hou je toch he.
DE HOER HAD HET VAST VERDIEND
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_60014034
Je moet gewoon de FP niet lezen.

Verkapte telegraaf/geenstijl
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_60014044
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Einde discussie. Volgens mij ben je me aan het fucken, of ben je gewoon kankerdom.
Een discussie aan willen gaan in klaagbaak...... .
pi_60014134
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:28 schreef zovty het volgende:

[..]

Een discussie aan willen gaan in klaagbaak...... .
Ook een manier om inhoudelijke discussie uit de weg te gaan
Oh maar w8, we moeten je eigenlijk totaal niet serieus nemen, aangezien je internet ook niet serieus neemt.
pi_60014241
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:26 schreef wise het volgende:

[..]

DE HOER HAD HET VAST VERDIEND
Ja inderdaad.
U MAD?
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:55:11 #23
168255 J.Herrer
pi_60014640
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 09:42 schreef L.Denninger het volgende:

Worden mensen nou tegenwoordig echt opgevoed door hun ouders met het idee dat de politie er is om je te pesten en allemaal nsb'ers zijn ofzo ?
Niet door hun ouders, maar door de politie zelf
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60015343

En we hebben beelden van het slachtoffer...

Waarom moet dat eigenlijk een foto naar buiten brengen ? Als ze een heftruckchauffeur was geweest was dat allemaal niet boeiend geweest. Zelfde als met militairen.
Erg genoeg, maar that's part of the job.
U MAD?
pi_60015813
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom moet dat eigenlijk een foto naar buiten brengen ?
Dunno, waarom doe je het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')