wat ik in deze altijd afvraag is, als je nou dat beweerd kom dan met de data van de vlucht gegevens, waarom moet dat altijd schuin en niet leesbaar in beeld dan ?? peter r de vries heeft daar ook zo'n handje vanquote:
stel nou isquote:Op zondag 20 juli 2008 14:06 schreef bastibro het volgende:
Je wordt langzamerhand een beetje moe van al die slappe praatjes en de misselijke manier waarop men probeert Beth en Natalee in een kwaad daglicht te stellen.
Wat is het doel vraag ik me af![]()
Het draagt niets, maar dan ook niets bij aan het oplossen van de verdwijning!
Wat vinden jullie . .
Is het een slappe en doorzichtige manier om de aandacht van vdS af te leiden en de armetierige Arubaanse toeristenindustrie te ontlasten?
Zal deze stumperige hetze zich niet juist als een boomerang tegen ze keren . . ik denk het wel
nou das ook geen aanrader om zijn boek te kopen zegquote:Op maandag 21 juli 2008 13:20 schreef Mip1988 het volgende:
dit zal waarschijnlijk allang voorbij zijn gekomen... maar toch
dit komt uit de Revu, een interview met Patrick:
[ link | afbeelding ]
waar denken jullie dattie het over heeft met die 'troef'?
Is dat niet de kern van de hele zaak ? Halfbakken onderzoek en een boel geruchten ??quote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef johan555 het volgende:
Expensive research![]()
Wat een bagger filmpje zeg
Julia Renfro aan het woord ,die is enorm betrouwbaar duh ! Julia R staat er heeft ze geen achternaam ?
Dan ene Alberto G die verteld wat op dat filmpje EHm maar alberto lijkt me een man
maar je hoort een vrouwen stem![]()
Een gekantelt velletje ,Hans Mos heeft allang nagetrokken waneer Beth aankwam.
Een taxi dame die komt zeer overtuigend over !!!
Mijn vermoeden was juist dat het filmpje niet veel verder zou komen dan You Tube ,
AFTER 3 year investigation and Expensive research daar begint het mee ha ha
Verder is er Geen enkel bewijs te zien
Nou als dit alles is wat er na 3 jaar boven tafel komt was het een hele klus Renee Gielen
het moet in een docu natuurlijk altijd een kant op gaanquote:Op maandag 21 juli 2008 23:40 schreef Ledikant56 het volgende:
[..]
Is dat niet de kern van de hele zaak ? Halfbakken onderzoek en een boel geruchten ??
Als verzamelaar van alles wat op video in verschenen in deze zaak ben ik die nooit tegengekomen duikkie,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:39 schreef duikkie het volgende:
verzoekje, zijn er ook bewegende beelden van de echte natalee op het internet aanwezig ???
het zijn altijd foto's of ze wordt nagespeelt door acteurs
maar is er nou nergens een filmpje van natalee zo rond haar 18 of 17 jaar , dus niet perse van de trip op aruba ???. zou dat te prive gevoelig zijn ??
Deze dingen zullen allemaal wel onderzocht zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:20 schreef duikkie het volgende:
heb nog wat voor de computer kenners
30 mei 2005 03:35 hotmail.msn.com ------ joran
30 mei 2005 04:30 hotmail.msn.com------ joran
er zijn twee velletjes over de computer van van der sloot de ene met het gesprek met deepak van 3:25 van ben je daar ? tot 03:35 pimp nog wat.
hoe zit dat met de registatie van hotmail.msn.com ???? om 3:35 wordt dat vermeldt is dat dan alleen de afmelding ??? de msn begon toch om 3:25 ???
als het niet de aanmelding is maar alleen de afmelding
MET wie zat joran dan te MSN-en tot 4:30 ????
als het een aanmeldingstijd is HOE KAN DAN de andere text om 3:25 zijn getypt ????
als het alleen text van joran is dan nog 3:33 begint joran niet 3:35 ???
source:: http://scrux.com/natalee/timeline.htm
o ja heb ik geloof wel eens gezien , op de achterbank in een auto, en een paar tellen dat ze danste op het veld waarschijnlijk bij voetbal westrijd of zoiets.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:55 schreef bastibro het volgende:
[..]
Als verzamelaar van alles wat op video in verschenen in deze zaak ben ik die nooit tegengekomen duikkie,
behalve dan die auto en dans-shotjes.
geloof niet in dis informatie. ze hebben die harde schrijf onderzocht, maar hoe komen ze aan die feiten. het msn komt uit een file xml op eind , dat andere document is een opsomming, niet specifiek. van wat er met die computer gedaan is. was het misinformatie geweest hadden ze valetijn om 2:34 er wel uitgelaten. maar dan nog zijn het nu tijden van inloggen op msn of uitloggen msn , hoe je het ook bekijkt het ene papier klopt niet met het anderequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef bastibro het volgende:
[..]
Deze dingen zullen allemaal wel onderzocht zijn lijkt mij.
En zo niet dan hebben ze dat Joran wel gevraagd eind 2007 maar wist hij natuurlijk niet meer hoe dat precies zat of hij beriep zich op z`n zwijgrecht![]()
Wat ook nog kan is dat je hier een stukje dis-info te pakken hebt
Hier een van de velenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef duikkie het volgende:
[..]
o ja heb ik geloof wel eens gezien , op de achterbank in een auto, en een paar tellen dat ze danste op het veld waarschijnlijk bij voetbal westrijd of zoiets.
linkje ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |