Ik las gisteren dat jij iets van 42 weegt ofzo .. dus dat moet wel gaan lukkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef MaJo het volgende:
...
Als beloning skinny jeans gekocht. Nu hopen dat ik erin pas
42?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat jij iets van 42 weegt ofzo .. dus dat moet wel gaan lukken
Het schijnt dat in de pitstraat zo'n broek altijd functioneert. Lijkt me wel een kut baan overigens als je zulke broeken aan moetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
42?![]()
maak daar maar 61 van
Hij paste ook maar weet niet of ik er ook mee kan functioneren
Welkom terug Nes! Hoe was het?quote:
Wat je zegt:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
Dan kun je beter bodypainten. Knelt het niet zo.
Ja, maar daaronder zitten 2 latten die ik ook zie in zo'n skinny jeans.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sidonia heeft toch echt een rok aan MM
Supergaaf! Heb me rot geshopt, heel erg veel gezien, naar zon mega groot pretpark geweest, in allemaal zieke rollercoasters geweestquote:
Ik heb die rechterquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:49 schreef MadMaster het volgende:
Zie net dat dit skinny jeans zijn:
[ afbeelding ]
Moet dan meteen denken aan:
[ afbeelding ]
Wow klinkt goed Neslequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Supergaaf! Heb me rot geshopt, heel erg veel gezien, naar zon mega groot pretpark geweest, in allemaal zieke rollercoasters geweestWas heel erg lekker weer de hele tijd, 27 graden met lekker windje, ben dus lekker bruin geworden! Zijn naar Detroit Downtown geweest, phoe, indrukwekkend wel, al die daklozen
Het oude gedeelte is echt heel erg oud en smerig, maar het nieuwe was best wel mooi, met het baseballstadium enzo
Eigenlijk zowat de hele tijd op het water gweest, wakeboarden, jetskieen, tuben
echt heerlijk!
Terug mochten we in de business class, RELAXT!echt heerlijke stoelen en groot tv scherm erbij
was wel moe door het tijdverschil maar heb vanmiddag geslapen, waardoor ik nu niet zo moe meer ben
En hier is het weer gewoon weer dik bagger, zoals gewoonlijk
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef MaJo het volgende:
Beetje bizarre avond achter de rug. Aangekomen bij de melkweg hoorde ik dat mijn oom een zelfmoordpoging had gedaandaardoor was ik niet helemaal met mijn hoofd bij het concert.
Klinkt leuk, maar concerten zijn (nog steeds) niet echt mijn dingquote:Het concert zelf was gaaf, de band had er duidelijk veel zin in. De zanger is zo schattig en kan supermooi zingenook de nieuwe nummers klonken goed maar die kende ik helaas niet zo goed.
Tot dusver mijn bizarre avond.
Vanmiddag heel hard gestudeerd in de UB. Als beloning skinny jeans gekocht. Nu hopen dat ik erin pas
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
42?![]()
maak daar maar 61 van
Hij paste ook maar weet niet of ik er ook mee kan functioneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |