Das ene katten ziektequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net met mijn kat naar de dierenarts geweest, en die dacht dat mijn beestje een eosinofiel granuloom-complex had
Of Wyccie me nou even uit wil leggen wat dat precies is, want dat ben ik natuurlijk weer vergeten en mijn dokter-huisgenootje is niet thuis
FIV, maar dat terzijdequote:Op donderdag 10 juli 2008 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze had het wel ook nog over VIF, ofwel katten-aids!!!![]()
maar dat leek toch nog niet zo ernstig
Isaiah Washingtonquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
lol dokter Burke (van Grey's Anatomy) doet rolletje in Bionic Woman (niet als Dokter Burke hoorweet z'n echte naam niet meer)
Ja TR Knight! Grmblquote:
Dat is nou het gedeelte dat ik niet zo leuk vind.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben net met mijn kat naar de dierenarts geweest, en die dacht dat mijn beestje een eosinofiel granuloom-complex had
Of Wyccie me nou even uit wil leggen wat dat precies is, want dat ben ik natuurlijk weer vergeten en mijn dokter-huisgenootje is niet thuis
Ik las gisteren dat jij iets van 42 weegt ofzo .. dus dat moet wel gaan lukkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:08 schreef MaJo het volgende:
...
Als beloning skinny jeans gekocht. Nu hopen dat ik erin pas
42?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat jij iets van 42 weegt ofzo .. dus dat moet wel gaan lukken
Het schijnt dat in de pitstraat zo'n broek altijd functioneert. Lijkt me wel een kut baan overigens als je zulke broeken aan moetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
42?![]()
maak daar maar 61 van
Hij paste ook maar weet niet of ik er ook mee kan functioneren
Welkom terug Nes! Hoe was het?quote:
Wat je zegt:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:25 schreef wyccie het volgende:
Dan kun je beter bodypainten. Knelt het niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |