Yup. 20 Augustus gaat het zooitje verder. Zie ook schema in de OP.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:08 schreef Wurdsje het volgende:
is dit een vrije week om gewoon zo maar wat wedstrijden te doen?
quote:vintage fc
Aanvangstijd: 13-08-2008 om 12:05
Speelterrein: Futbol Club Hasta Logoo Arena, Normaal. Intrekken!
Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar España reizen.
Moet ik nog even binnen de organisatie overleggen, maar ik verwacht gewoon na de laatste speelronde van de eerste fase, dus komende week een keer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:16 schreef foetre het volgende:
Wanneer is de loting voor de volgende ronde?
Neuh, heb hem ontmoet. Hij isquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
JD, kun jij deze "geel-swerte" niet van het topic bannen?
Joh, je meent het.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Weet ik , ik was bij (een van) die ontmoeting(en)
Check PM maar
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Grumpey het volgende:
hoor ik daar nou iets over een meet?! Wanneer?!
Ik denk ook niet dat anderen zo open-minded zijn hier om meteen voor een sex-date te gaan...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb zaterdag al een mini-meet gehad met Yurzinho.... ik weet niet of ik iets massalers wel aandurf
Op zich geen problemen met sex-dates, alleen ga ik persoonlijk liever voor een vrouw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat anderen zo open-minded zijn hier om meteen voor een sex-date te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |